Gå til innhold

Guitar hero III tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Har hatt spillet en god stund, da jeg bestilte fra Canada, og må si meg rimelig fornøyd med det. Det er utrolig deilig å slippe mange av de grusomme coverversjonene som var i Guitar Hero II, men jeg synes Neversoft har bommet litt ved å gjøre spillet vanskeligere.

For de aller fleste så virket uansett Expert som uoppnåelig, og det var vel ikke mange prosent (eller promille) av spillerne av GH2 som prestert å gå gjennom expert som om det var piece of cake, om noen.

Fint å se at de i alle fall har et bedre tak på DLC nå, da man så langt har tre sanger av en artist (500MSP) i stedet for tre forskjellige artister.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

ja GH3 Blir krut! jeg elsker 1'ern og 2'ern, og 3'ern blir neppe noe mindre gøy basert på erfaringene fra demo'n! håper bare at det ikke tar lang tid før downloadable content er på plass!

Lenke til kommentar
ja GH3 Blir krut! jeg elsker 1'ern og 2'ern, og 3'ern blir neppe noe mindre gøy basert på erfaringene fra demo'n! håper bare at det ikke tar lang tid før downloadable content er på plass!

ja, håper ikke eg heller.. var vell det som var negativt med 2ern altså.. de kom liksom aldri ut med noen... kom med noen.. men det var få sanger som ble lagt ut, og de sangene som ble lagt ut var liksom bare fra eneren

Lenke til kommentar
Tror jeg skal hoppe over denne versjonen pga. Rock band...

Off vansklig azz :p

1. lenge til rock band kommer

2. ønsk deg til jul

Har nesten spillt igjennom på hard nå, fy F og vanskelige et par av de siste sangene er!

På GH2 kjørte jeg gjennom Hard enkelt, nå sliter jeg...

Kan være at mine "skills" har forsvunnet i ventetiden da ;-)

Lenke til kommentar
Tror jeg skal hoppe over denne versjonen pga. Rock band...

Off vansklig azz :p

1. lenge til rock band kommer

2. ønsk deg til jul

Har allerede lasta ned Rock band, skal spilles i morgen... men trommer var det dårlig med i torrentfilen :ph34r:

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar

Håper jeg får spillet til jul. Det virker kult. Hadde 1 og 2 på PS2. 1 var lett, 2 var litt verre (klarte kun noen få sanger på expert) og håper ikke 3'ern blir enda vanskeligere, selv om ryktene sier det. Gidder ikke spille mange sanger igjen og igjen, for å bli "best". Hvis man sliter med hard er det synd, for det er kjedelig uten den oransje knappen :p

Lenke til kommentar

Første gang jeg prøvde Guitar HEro var det på den lokale Expert butikken like nedenfor mitt krypinn.

Der gikk jeg og så litt i spill hylla på daværende konsoller, Playstation 2 og Nintendo Wii.

Expert betjeningen hadde stelt ut masse konsoller og spill, så jeg satte meg ned for å prøve denne gitar-lignende greia som lå der. For å si det mildt gikk det rett til He*****. Jeg skjønte ikke en dritt og ga opp fordi jeg måtte forlate butikken.

Dagen etter pratet jeg med en kompis som forklarte alt, og jeg gikk nok en gang ned på Expert butikken og prøvde litt.

Jeg naila det! Jeg fiksa det på Easy, og dagen etter var Guitar Hero i hus!

Jeg koste meg fra dag 1 og etter hvert gikk jeg opp i vanskelighets gradene. Easy,Medium,Hard og til slutt Expert.

Og etter ukesvis med spilling er jeg fremdeles ikke lei, selvom jeg har hatt en lang pause nå, grunnet en kompis som har lånt. Nå har jeg fått tilbake Star Power følelsen i meg og jeg står nede i kjellern og rocker som bare det på Expert.

Jeg ser utrolig frem til Guitar Hero 3, som forhåpentligvis ligger under treet i år.

Jeg har sjekket ut sanglista som jeg bare elsker!

Rock Band sparer jeg til Bursdag. :D Håper jeg...

Sang-listen der FORGUDER jeg! Rock Band gleder jeg meg (beklager til alle GH3 fans) enda mer til enn GH3.

Killers, Clash, The who, Iron Maiden... Jeg har nesten ikke plass til å ramse opp alle de utrolige og elskbare sangene og bandene! :D:love::w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...