FourAces Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nå som vinteren nærmer seg er det alltid kjekt å ha en skrekkfilm eller to som man kan "kose" seg med sammen med venner. Er det noen som har noen gode skrekkfilmer å anbefale? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Finnes allerede mange slike tråder, prøv å søke litt: Trenger råd til skrekkfilm En skikkelig skrekkfilm Hvilken skrekkfilm/grøsser er den beste i verden tips til bra grøsser skrekk film? noen sikkelig gode? Skal låne skrekkfilm Bra og skummel skrekkfilm Anbefale noen skrekkfilm En "bra" skrekkfilm? Forslag til 3 filmer innen for skrekk sjangeren Skrekk filmer! The-best-of-the-best En skikkelig grøsser En ordentlig god skrekkfilm Skrekk og grøsser filmer Hvilken skrekkfilm skal vi leie? Skumleste film du har sett Grøsser, skrekk film Anbefaling av skrekkfilm/thriller Beste Grøsser film...? Trenger en god skrekkfilm etc. 2 Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Saw anbefales. Veldig god film. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Saw er bare ekle. Skumle er de da ikke Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Saw er bare ekle. Skumle er de da ikke Trådstarter spurte aldri etter skumle filmer heller, bare etter skrekkfilmer. Og skrekkfilmer trenger ikke nødvendigvis å være skumle. Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Takk for svarene Jeg har sett Saw 1, men får vel kanskje se de andre snart. Har også lyst til å se Blair Witch Project. Og takk for alle linkene LunarPoet. Hadde helt glemt å søke jeg Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 på torsdag skal jeg se film med ei jente jeg liker:P hu vil se skrekk film, jeg er ikke stor fan av skrekk filmer. noen som har bra forslag? har bare sett 1 eller to i hele mitt 15 år lange liv:P Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 The Blair Witch Project. Hun kommer til å klamre seg til deg. Vær ops for skarpe negler. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg vet ikke om jeg har postet denne rett, så beklager hvis denne er postet feil. Jeg lurte på om noen vet om en skikkelig god skrekkfilm? Vil ha flest så mulig forslag, takk! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det meste fra 1980 og bakover til 1920 årene. Der har du fine skrekkfilmer! Lenke til kommentar
vingthor Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hei En fyr våkner, på ene siden av huset er det natt og på den andre siden dag, han kaster en panne ut gjennom vinduet over på den andre siden. Han går ut og ser da et vesen som stirrer på ham innefra. Er det noen som vet hvilken film dette er, filmen er sikkert 10 år gammel. Fikk bare sett dette før jeg måtte på jobb. Skulle vært artig og sett denne. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hei En fyr våkner, på ene siden av huset er det natt og på den andre siden dag, han kaster en panne ut gjennom vinduet over på den andre siden. Han går ut og ser da et vesen som stirrer på ham innefra. Er det noen som vet hvilken film dette er, filmen er sikkert 10 år gammel. Fikk bare sett dette før jeg måtte på jobb. Skulle vært artig og sett denne. Hvorfor poster du dette i en tråd om skrekkfilmer fra 2010? Slike spørsmål skal du komme med i denne tråden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå