Gå til innhold

Forslag til hoteller i London.

khvm

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal til london i uke 51, og lurer derfor på om det er noen som har noen forslag til noen bra hoteller i London, beliggende relativt sentralt. Fint hvis noen faktisk har vært på de som foreslåes. Takk :)

Ps! Hosteller er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes mange alternativer til overnatting. Hva er det du ønsker? Billig? Bare en seng?

Når jeg er ute og reiser ønsker jeg en viss standard. Sist jeg var i London overnattet jeg på Corus Hotel ved Hyde Park. Litt små rom, men likevel et greit hotell og god service. Kort vei til undergrunnen (Lancaster gate) og 5 min til Oxford Street. Ligger rett ved Hyde Park (til morgenturen) og her kan du spassere rett over til Royal Albert Hall med museumsområdene. Tror jeg også vil velge dette hotelet neste gang jeg reiser til London.

Se: http://www.corushotels.co.uk/hotel.asp?hot...hotel+Hyde+Park

Lenke til kommentar

Det går kun fly til Stansted i London. Er dette langt unna det aktuelle hotellet?`Hvordan kan vi komme oss til Hyde Park på en billigst mulig måte? Ser for øvrig at det er flere alternativer til steder, når det gjelder dette hotellet. Trenger virkelig hjelp vedr. dette.

Lenke til kommentar

Angående hotellet er det ikke et hotell med mange aktiviteter, men et hotell du får god service, grei mat og gode senger. Grunnen til jeg velger dette hotellet er beliggenheten og at det stort sett er et rolig området (noe trafikk i Bayswater road) Rommene på hotellet minner litt om store lugarer på en båt (ferje), men er litt små i hotellsammenheng. Men rommene er godt vedlikeholdt, rent og badet er flott.

Når det gjelder avstand i fra hotellet til Stansted, så er det en times reise med tog. Sist jeg var i London med Ryanair betalte jeg ca. 280 kr (husker ikke om det var en vei eller tur/retur - tror det var en vei). Toget kommer til Liverpool Street Station og her går det undergrunn til Lancaster gate (ved hotellet) som ligger ved Hyde Park. Husk å kjøp billetter til toget(mellom stansted og liverpool street) på flyet - Ryanair. Det er biligst alternativet. En gang var vi 15 personer og da tok vi og leiet en minibuss. Det var billigere en toget, men vi brukte opp til 3 timer til hotellet. Trafikken inn til London er forferdelig. Så ikke gjør den feilen. Når det gjelder området rundt Hyde Park, så er det mange hoteller. Gå inn på http://www.no.map24.com/ så finner du hoteller merket av på kartet (zoom ned på gatenivå).

Lenke til kommentar

Takk for mange gode svar! Topp altså :D

Vi har bestilt billetter til hotellet i Hyde Park :p Var ikke så verst pris heller.

Men hva burde vi egentlig få med oss av attraksjoner i London, ettersom vi bare skal være der i 3 dager...?

Hvis dere skulle ramset opp topp 10 attraksjoner som er et MUST i London, hvilke vil det være?

Takker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...