Keff Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 HVORFOR (etter ca 2 timers play med Crysis) dropper frapsen fra 45-55 og ned til 10-15?? Ingen temp. som er over det normale. Cpu - max 33 grader load Gpu (8800GTS 640 SLI)- max 60 grader load Mb - max 42 grader Spillet haker som pokker og grenser til å låse seg. Etter restart av spill, funker det fint igjen. Kjører siste drivere og vista(....) Kansje et hint om at nå må jeg legge meg og\eller at spillegalskapen kan komme over meg som svartedauen... Fyssjameg! Noen med samme problem eller kloke svar på problemet. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 HVORFOR (etter ca 2 timers play med Crysis) dropper frapsen fra 45-55 og ned til 10-15?? Ingen temp. som er over det normale. Cpu - max 33 grader load Gpu (8800GTS 640 SLI)- max 60 grader load Mb - max 42 grader Spillet haker som pokker og grenser til å låse seg. Etter restart av spill, funker det fint igjen. Kjører siste drivere og vista(....) Kansje et hint om at nå må jeg legge meg og\eller at spillegalskapen kan komme over meg som svartedauen... Fyssjameg! Noen med samme problem eller kloke svar på problemet. Det kan ikke være noen bakgrunnsapplikasjoner som starter i Vista? Virus-scan eller defragmentering? Lenke til kommentar
Keff Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 HVORFOR (etter ca 2 timers play med Crysis) dropper frapsen fra 45-55 og ned til 10-15?? Ingen temp. som er over det normale. Cpu - max 33 grader load Gpu (8800GTS 640 SLI)- max 60 grader load Mb - max 42 grader Spillet haker som pokker og grenser til å låse seg. Etter restart av spill, funker det fint igjen. Kjører siste drivere og vista(....) Kansje et hint om at nå må jeg legge meg og\eller at spillegalskapen kan komme over meg som svartedauen... Fyssjameg! Noen med samme problem eller kloke svar på problemet. Det kan ikke være noen bakgrunnsapplikasjoner som starter i Vista? Virus-scan eller defragmentering? Ikke noe som jeg kan se hvertfall, har avast antiv. som til tider durer og går heftig. men ikke i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Andersr89 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Skriv r_displayinfo = 1 og se hvor mye av minnet ditt som blir brukt. Når jeg har spilt en stund bruker spillet opp til rundt 1300-1400 mb ram og jeg merker da at ytelsen faller endel 5-15 fps. Endret 17. november 2007 av Andersr89 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Fraps er et program som man kan ta opp det som skjer på skjermen.. FPS derimot er det du snakker om.. Vet dessverre ikke hva som gjør at du får FPS-drop. Lenke til kommentar
asgr Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg har akkurat det samme problemene, fps minker etter en god stund med spilling. ser at minnet også øker fra 1100-1200 til nesten 1600. Har også 8800 gts 640 i sli, kanskje en sammenheng? Kjører vista 64 bit og nyeste beta driverne til orientering. Endret 23. november 2007 av asgr Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Dere har helt utelukket at det kan være noen driver problemer? Støtter ikke Crysis SLI 100% da kanskje? <Jeg vet ikke, kommer bare med noen forslag> Lenke til kommentar
asgr Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Dere har helt utelukket at det kan være noen driver problemer?Støtter ikke Crysis SLI 100% da kanskje? <Jeg vet ikke, kommer bare med noen forslag> Er usikker når det gjelder driverne ja.( er jo tross alt beta drivere) Er jo så mye frem og tilbake om crysis støtter sli, men ifølge nvidia så skulle de nyeste gi støtte for sli i crysis men crytec skulle visst også slippe en patch som løste dette problemet. Og det ble faktisk en stor forandring etter at jeg innstallerte nyeste driverne, sli virket ikke med de gamle. bare synd at fps synker fatalt etter en stund. Men 100% støtte er det nok ikke enda virker det som Endret 23. november 2007 av asgr Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Mhm, jeg merka nesten ingen forskjell fra single GTX til GTX SLI. Snakk om rundt 1-2 FPS mer på Very High i forhold til før. Skikkelig skuffa, ettersom 3400 kroner ikke er lite for meg... Endret 28. november 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Har dere enabled r_MultiGPU = 1 (evn. 2=kun for SLI, ikke crossfire) i .cfg fila ? ... 1 gir bedre overhead effekt. Endret 29. november 2007 av lavizh Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har dere enabled r_MultiGPU = 1 (evn. 2=kun for SLI, ikke crossfire) i .cfg fila ? ... 1 gir bedre overhead effekt. Hvor finner du denne fila? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har dere enabled r_MultiGPU = 1 (evn. 2=kun for SLI, ikke crossfire) i .cfg fila ? ... 1 gir bedre overhead effekt. hjelper dette meg med mitt 7950GX2 ? som er *1* kort men 2 kort i sli Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har dere enabled r_MultiGPU = 1 (evn. 2=kun for SLI, ikke crossfire) i .cfg fila ? ... 1 gir bedre overhead effekt. hjelper dette meg med mitt 7950GX2 ? som er *1* kort men 2 kort i sli Ikke sikkert at jeg har rett, men det burde jo gjøre det. Som du sier, så er det SLI, men bare i en slott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå