Gå til innhold

kjøp av skjermkort som drar Crysis og nye spill

Grand

Anbefalte innlegg

Ossen skjermkort burde jeg kjøpe :hmm: jeg har tenkt til å Kjøpe crysis å noen andre nye spill som kommer til å kreve mye av PC-en.

Har Også tenkt til å ha skjermkortet ganske lenge, så er villig til å gå høyt opp i pris.

under kan du se hva jeg har i PC-en min

Hovedkort: Asus P5KC, P35, Socket-775, DDR2/DDR3, ATX, GbLAN, Firewire, PCI-Ex16

prosessor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Socket LGA775, 8MB

2 gb ram

Mhv Sno :)

Endret av Skagen
Gjorde emnetittel mer beskrivende.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

netshop.no fikk netopp inn noen.. men det var av det dyreste slaget... 2400kr , litt høyere ytelse på kortet også da selvsagt.. mitt ligger på posten.. skal hente det senere. :D

ja, så du kan jo stikke innom netshop.no , kjøp 8800GT , råeste kortet noen sinne..

hørte at det var på rundt 0.94 Bang for bucks... og det er vel da det råeste hittil her i verden for så lite penger..

Lenke til kommentar
ok, så da burde jeg gå for Geforce 8800gt?

BTW kan jeg ha 2 skjermkort på dette hovedkortet? Asus P5KC, P35, Socket-775, DDR2/DDR3, ATX, GbLAN, Firewire, PCI-Ex16 å er det vits viss jeg kan?

P35 støtter crossfire. Men er usikker på ytelse siden det er en pcie 16x og en 4x. Hvis du skal ha 2 kort på det hk må du nok se på ati 3870. Hvis du bare skal ha et skjermkort er nvidia 8800gt meget bra.

Har ikke sett noen tester med 3870 og p35 i crossfire enda. Kunne tenkt meg å se en slik test selv siden jeg har p35 og venter på et 8800GT kort jeg har bestilt. Hvis det er sinnsykt mye bedre med 2 stk 3870 i crossfire på p35 enn 1 stk 8800gt hadde jeg kanskje ombestilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...