Gå til innhold

Avgifter ved import av DVD-film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg flyttet tråden hit siden det er et supportspørsmål vi har en egen kategori for.

 

Hvis bestillingen (varen) koster under 200 kroner etter tolletatens egne valutakurser som gjelder den dagen de behandler importen så kommer det ingen ekstra kostnader fra de. Da koster det altså bare varens verdi + frakt for deg.

 

Hvis varen koster over 200 kroner så må du betale 25% moms på både varens beløp og faktbeløpet. I tillegg kommer et fortollingsgebyr. Tollgebyret til posten er 120 kroner.

Lenke til kommentar
Jeg flyttet tråden hit siden det er et supportspørsmål vi har en egen kategori for.

Takk skal du ha. Jeg var ikke klar over at vi hadde en slik kategori engang.

 

Hvis bestillingen (varen) koster under 200 kroner etter tolletatens egne valutakurser som gjelder den dagen de behandler importen så kommer det ingen ekstra kostnader fra de. Da koster det altså bare varens verdi + frakt for deg.

 

Hvis varen koster over 200 kroner så må du betale 25% moms på både varens beløp og faktbeløpet. I tillegg kommer et fortollingsgebyr. Tollgebyret til posten er 120 kroner.

Import av DVD-er er altså likt som import av andre varer. Takker så meget for svar. Setter stor pris på det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...