Gjest Whatitis Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei Dette er egentlig ikke et stort problem for meg, men jeg lurer på om det er vanlig, har egentlig aldri hørt om det fra noen andre. Etter jeg har hatt utløsning, likegyldig om det er ved sex eller selvbetjening, og IKKE går på do etterpå, hender det (ikke alltid) at jeg får et ubehag i penis. Følelsen er som om urinrøret "stivner" på innsiden. Typisk scenario kan være. Jeg har sex og sovner straks etter, men allerede da kjenner jeg at det begynner å krible i penis. En god time sener våkner jeg med en semi-boner med ubehag. Jeg går på do og det føles som om det klør i urinrøret. Deretter er alt bra. Hele scenariet kunne vært unngått om jeg gikk på do før jeg la meg til å sove. Som sagt. Det er ikke alltid det skjer slik, men ofte. Det er på ingen måte farlig vil jeg tro, bare ubehagelig. Jeg har hatt dette så lenge jeg husker (er 27 år nå). Andre som kjenner seg igjen? 1 Lenke til kommentar
Gjest Guest_jon_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, helt likt for meg. En ekkelt kilende følelese noen ganger som jeg kan bli sprø av. Hva er det for noe? 1 Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei. Det er fordi du ikke har "tømt" alt prostatasaft etter utløsningen, litt blir igjen i urinrøret. Prostata utskiller en type "flytende kollagen" som "stivner først", og blir, "hydrolyst" etter hvert til "væske". Dette skjer med hjelp av "enzym reaksjoner", og "det", kan irritere urinrøret. Ta en do tur etter sex, både for han og ho. Da forebygger De UVI også... Its a win win! Vaio 1 Lenke til kommentar
Gjest Eisenhover Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei. Dette kan også være tegn på klamydia. Klamydia gir ofte følelsen av kløe/svie i urinrøret. Husk alltid å sjekke deg for kjønnssykdommer etter å ha hatt ubeskyttet sex med en ny partner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå