hardcopy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Elprice selger nå 60GB PS3 med 2 spill og 2 kontrollere for 3999.- Er dette billigst? Lenke til kommentar
Jochi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det virker sånn. Bare 4000kr. Det er billig. Koster vel 5000kr andre steder. Håper bare dette ikke er en feil... Lenke til kommentar
hardcopy Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Slapp av, ingen feil... Det er allerede kommet ut i media at de selger maskinen uten fortjeneste. Vi takker og bukker... Selger Playstation 3 for 4.000 kroner Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det virker sånn. Bare 4000kr. Det er billig. Koster vel 5000kr andre steder.Håper bare dette ikke er en feil... Er 60GB med eller uten PS2 emulering? Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er det samme modellen som alle oss andre har kjøpt. Vil tro dette er et stunt for å få 60GB modellen ut av markedet. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vanvittig bra pris - her er det bare å kjenne sin besøkelsestid . Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det slik at jeg bare kan kjøpe inn en vanlig 2,5" harddisk og hive i? Eller ligger "operativsystemet" inn på harddisken, og vil det eventuellt bli et problem? 4000,- er jo knallbillig for den "gamle" PS3-en! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det slik at jeg bare kan kjøpe inn en vanlig 2,5" harddisk og hive i? Eller ligger "operativsystemet" inn på harddisken, og vil det eventuellt bli et problem? 4000,- er jo knallbillig for den "gamle" PS3-en! Det er ikke noe problem, les mer her. OS ligger ikke på harddisken og PS3 har en backup-funksjon for savegames etc som kan lagre på ekstern harddisk, usb minne el.l. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Rett før jeg og bestiller, hadde det ikke vært for at fruen hadde tatt livet mitt før jeg hadde fått prøvd den. Damn! Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hehe, ikkje bare eg som har det problemet... Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Der var den bestillt! Så sykt digg! Hadde tenkt til å kjøpe 40 gigen te lørdan lissom! Så kommer det digge tilbudet her! Nesten så det er meant to be! hehe! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Homer: Well, I really should discuss this with my wife. Salesman: Your wife? [cracks an imaginary whip] Homer: What, you think I'm going to buy a $20,000 truck just because you make that noise? Salesman: [does it again] [and again] [and again] Homer: I'll take it! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har denne trådløse kontrollere? Er det noe i ny versjon som ikke er med på denne, eller er det bare motsatt? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Homer: Well, I really should discuss this with my wife.Salesman: Your wife? [cracks an imaginary whip] Homer: What, you think I'm going to buy a $20,000 truck just because you make that noise? Salesman: [does it again] [and again] [and again] Homer: I'll take it! Priceless! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har denne trådløse kontrollere? Er det noe i ny versjon som ikke er med på denne, eller er det bare motsatt? Og hørte jo noe mas om at de første versjonene bråket en del? Gjør de det? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg har i hvert fall ikke vært plaget med noe støy fra min PS3. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Og hørte jo noe mas om at de første versjonene bråket en del? Gjør de det? Søk litt på forumet, så finner du så mye diskusjon du kan drømme om - og litt til. Temaet er utdiskutert, og folk blir ikke enige. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har denne trådløse kontrollere? Er det noe i ny versjon som ikke er med på denne, eller er det bare motsatt? Det er trådløse kontrollere! Det er den originale starter packen! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har denne trådløse kontrollere? Er det noe i ny versjon som ikke er med på denne, eller er det bare motsatt? Det er trådløse kontrollere! Det er den originale starter packen! brillefint! Er det ikke litt dristig å ta i mot bestillinger på en "lagervare" som er i ferd med å utgå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå