Teds Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Heisann! Som elskverdige eiere av en PS3-maskin fikk en kompis og jeg ideen om å starte en internettside rettet mot Playstation: Playstation.SisteStopp.com. Siden har vært oppe siden august og besøkstallene stiger for hver måned. Tankene har av den grunn svirret om å starte en klan for å underbygge interessen for PS3. Blir klanen realisert vil vi opprette en egen side: "TheBitterEnd.SisteStopp.com" og få i gang et norsk klanmiljø på PS3, i likhet med den allerede startede klanen: [VWG] Viking With Guns. Som en ytring til dere vil jeg vite om dere er interessert, klanen er helt i startfasen, men vi vil allerede nå vite om en norsk PS3-klan er ønskelig. Det er også verdt å merke seg at vi spiller for å ha det gøy, det skal ikke være strikte regler på ditt og datt, men det er selvsagt ønskelig at vi spiller sammen, mot hverandre og andre. Vi blir nok ikke den mest seriøse klanen som finnes, mer en personlig og folkelig klan som retter seg etter sine medlemmers ønsker. Kontakt kan rettes til meg i denne tråden, på vårt forum: Forum.SisteStopp.com, eller på mail: [email protected]. Vi håper å høre fra deg! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hehe, jeg tenkte faktisk når jeg var inne på siden deres på å spørre dere om å starte en klan med dere. Jeg vil gjerne være med, spiller litt online og har ledet flere klaner, men er ikke så interessert i å ta på med noe lederansvar pga. dårlig tid. Har noen gode ideer da til hva vi kan gjøre for å få litt mer interesse rundt klanen. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Hehe, jeg tenkte faktisk når jeg var inne på siden deres på å spørre dere om å starte en klan med dere. Jeg vil gjerne være med, spiller litt online og har ledet flere klaner, men er ikke så interessert i å ta på med noe lederansvar pga. dårlig tid. Har noen gode ideer da til hva vi kan gjøre for å få litt mer interesse rundt klanen. Interessen for denne klanen har til nå ikke akkurat vært overveldende, men vi har ildsjeler på vårt eget forum som garantert er med, pluss redaksjonen og sikkert noen fler. Som du påpeker og sikkert forstod, er stillingen som 'sjef' åpen. På grunn av tid, klarer jeg ikke hele ansvaret selv, men ansvarsfordeling er en fin ting! Og av den grunn ser jeg ikke bort i fra at en sjefsstilling kan deles mellom fler slik at arbeidsoppgavene blir mindre. Uansett, per dags dato håper vi på fleres interesse, så ikke nøl med å ta kontakt! Regner med at du er en smule interessert ettersom du skrev her Nimrad, lagt til på MSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå