Nojiri Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det noen andre som har sett denne serien? Den gikk på TvN før, første og andre sesong. Den går nå på Hallmark-kanalen med nyere sesonger. Jeg elsker den serien. Den er fra Australia, og er helt genial!! I Australia viser de nå sesong 7. Håper de skal vise disse episodene på Hallmark snart... Please, er det noen andre der ute i universet som har hørt om McLeods daughters?? Hilsen Nojiri Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) -- Endret 5. januar 2008 av Bond007 Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Helt enig med deg om det med at Australske serier holder et bra nivå. Jeg har fulgt serien mer eller mindre etter som om vi har hatt Hallmark-kanalen eller ikke i TV- pakken vår.. Jeg som jente liker selvfølgelig noen av de mannlige medlemmene i serien, f.eks. Alex (Aaron Jeffries)Han har jo vært med fra begynnelsen, og har faktisk vunnet en Silver Logie (den Australske versjonen av Oscar i Tv-verden). Han har pumpa noen kilo jern tror jeg.. Ellers liker jeg hun som spiller Stevie, føler jeg relaterer til henne...(Hun heter Simmone ..ett eller annet) Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Halloo...Er det så få som har fått med seg denne serien?? Da har dere mista noe stooort!! Det er utrolig poppis i hele Europa, og det er ett av de mest kjente seriene i Australia. De aller nyeste episode i sesong 7 vises nå på Hallmark hver dag fra kl. 19-20. Bør sees! Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Åååh jeg bare elsker Mcleods! Har sesong 1, 2 og 3 på dvd, gleder meg til jeg kan kjøpe sesong 4! For meg tapte serien seg VELDIG da Claire døde men det er fortsatt Mcleods så jeg klarte ikke slutte å se på det.. Alex er så hot han! Synd han har slutta fra serien, nå er det jo ingen igjen som er "orginale".. Serien døde egentlig for meg når Tess slutten, da ble det jo ikke "Mcleods daughters" lengere hvis dere skjønner ;/ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Liker også den serien jeg, selv om det er en "jenteserie". TV-serier er noe man virkel kan i Australia og Canada. (De har noen bra samproduksjoner også). Særlig barne- ungdomsserier er de vell kjent for å gjøre en god jobb med. De har også noen svært bra teknologi og dokumentar programmer. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) --- Endret 5. januar 2008 av Bond007 Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Åååh jeg bare elsker Mcleods! Har sesong 1, 2 og 3 på dvd, gleder meg til jeg kan kjøpe sesong 4! For meg tapte serien seg VELDIG da Claire døde men det er fortsatt Mcleods så jeg klarte ikke slutte å se på det.. Alex er så hot han! Synd han har slutta fra serien, nå er det jo ingen igjen som er "orginale".. Serien døde egentlig for meg når Tess slutten, da ble det jo ikke "Mcleods daughters" lengere hvis dere skjønner ;/ Endelig noen som våkna! Alex er helt utrolig HOOOT! Det er en episode der han vrenger av seg skjorta. Det er et studie i nice ass, og skikkelig 6-pack-mage..Wow! blir helt varm i trøya her. MEN det er ikke derfor jeg ser serien. Den har en super storyline, kjempebra skuespillere, fantastisk setting, og utrolig bra produksjon generelt. Så bra Rockagirl og dere andre at dere heiv dere på tråden. Nå får jeg endelig noen å diskutere dette med. Velkommen skal dere være! Lenke til kommentar
Mieee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Åååh jeg bare elsker Mcleods! Har sesong 1, 2 og 3 på dvd, gleder meg til jeg kan kjøpe sesong 4! For meg tapte serien seg VELDIG da Claire døde men det er fortsatt Mcleods så jeg klarte ikke slutte å se på det.. Alex er så hot han! Synd han har slutta fra serien, nå er det jo ingen igjen som er "orginale".. Serien døde egentlig for meg når Tess slutten, da ble det jo ikke "Mcleods daughters" lengere hvis dere skjønner ;/ Er bare såå enig i at serien tapte seg når Claire døde altså! var jo hun som dro det hele! men hvor får man kjøpt serien? Lenke til kommentar
Ashlee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Bra at det er noen som liker det:) Men hvor frå man tak i Mcleode`s daughters DvD???? Pliz svar!! Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Bra at det er noen som liker det:) Men hvor frå man tak i Mcleode`s daughters DvD???? Pliz svar!! Der man alltid ellers finner kremen : http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904 Ellers kan du skjekke platekompaniet.no Eller skjekke play.com osv, slike sider. For det kan være billigere å importere. Men de var ikke så dyre på cdon.com Lenke til kommentar
Ashlee Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Bra at det er noen som liker det:) Men hvor frå man tak i Mcleode`s daughters DvD???? Pliz svar!! Der man alltid ellers finner kremen : http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904 Ellers kan du skjekke platekompaniet.no Eller skjekke play.com osv, slike sider. For det kan være billigere å importere. Men de var ikke så dyre på cdon.com Ja... jeg har kjøpt 1,2,3 Der venter bare på den 4 nå!! Jeg kjøpte Mcledoes daughters på cdpn.com kjøpte 1,2,3 Venter bare den 4 nå Håper den kommer snart Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Bra at det er noen som liker det:) Men hvor frå man tak i Mcleode`s daughters DvD???? Pliz svar!! Der man alltid ellers finner kremen : <a href="http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904" target="_blank">http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904</a> Ellers kan du skjekke platekompaniet.no Eller skjekke play.com osv, slike sider. For det kan være billigere å importere. Men de var ikke så dyre på cdon.com Ja... jeg har kjøpt 1,2,3 Der venter bare på den 4 nå!! Jeg kjøpte Mcledoes daughters på cdpn.com kjøpte 1,2,3 Venter bare den 4 nå Håper den kommer snart Det er bra at du er fornøyd med at du har seriene til nå da ! : ) Håper de snart får sesong 4 da ! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har ikke sett på dette selv men virker litt som Australias svar på Hotel Cæsar.. Noe i den duren? Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har ikke sett på dette selv men virker litt som Australias svar på Hotel Cæsar.. Noe i den duren? Haha, nei! Home and Away er Australias svar på Hotel Cæsar, Mcleods er bare en vanlig drama serie! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har ikke sett på dette selv men virker litt som Australias svar på Hotel Cæsar.. Noe i den duren? Mcleods daughters er innspilt på en nydelig gård i Australias villmark. Dyktige skuespillere og smekre damer. Hotell Cæsar er vel innspilt i studio med amatørmessige norske B-skuespillere. Lenke til kommentar
kevin_06 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er det noen andre som har sett denne serien? Den gikk på TvN før, første og andre sesong. Den går nå på Hallmark-kanalen med nyere sesonger. Jeg elsker den serien. Den er fra Australia, og er helt genial!! I Australia viser de nå sesong 7. Håper de skal vise disse episodene på Hallmark snart... Please, er det noen andre der ute i universet som har hørt om McLeods daughters?? Hilsen Nojiri Lenke til kommentar
aktivia Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei! Har brukt hele helgen på å sett sesong 7 av mcleods daughter. Ble ferdig med episode 32 akkurat nå, halv fire på natten!! Bra jeg har sen vakt imorgen... Har hatt et opphold i serien nå, siden jeg har flyttet for meg selv og ikke har hallmark lengre. Men etter å ha sett sesong 7 skal jeg aldri mer gå glipp av en eneste episode... Er fantastisk bra. I løpet av helgen har jeg grått av glede og sorg. Og klarer nesten ikke å vente til neste episode. Var jo helt utrolig slutt på episode 32. Noen flere som har sett den??? Vet nesten ikke om jeg får sove uten å vite hvordan det går videre. Skulle gitt ganske mye for å fått leve som de i serien, bare med litt mindre action kanskje. Blir litt for mye til tider, men det er vel sånn det må være for å holde den igang. Helt enig med dere andre om at Claire var spesiell, en helt fantastisk karakter.. Savner henne enda. Når hun døde i den episoden, så trodde min mor at jeg var helt tullete. Satt å hiksta å gråt som bare det, føltes nesten ut som typen hadde slått opp med meg e.l... Trur jeg gråt i 1.time eller no. Var helt forferdelig! Hehe, men jeg blir veldig lett rørt av denne serien. Hvilken karakter er deres favoritter? Likte Dave utrolig godt, morroklump;) Lenke til kommentar
jubel91 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei! Er det noen som vet om det går ant å kjøpe Mcleods Daughter serien på DVD med norsk tekst? Hilsen undrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå