kake111 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Eg lurte på om hvor mye eg kunne fått for en Dell Inspiron 9300. Husker ikkje spesifikasjonene, men det var den beste du fekk tak i fra Dell for 3 år siden. Den hadde da en pris på 22 tusen... Hvor mye synker en sånn maskin i pris hvert år? Hvor mye kan eg eventuelt få for den nå? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er vanskelig å si med tanke på at du ikke oppgir noen spesifikasjoner på den, men sannsynligvis får du ikke mere enn 5 tusen ihvetfall Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kommer an på.. GeForce Go 6800 er jo fortsatt ikke så verst i bærbar sammenheng, sammenliknet med f.eks. 7600, X1600 og 8400 GS. Så hvis maskinen ellers er i god stand vil jeg tippe rundt 5-6000 hvis du er heldig. Skjermen er jo et stort pluss (regner med du har den beste oppløsningen siden du skriver at du har den beste modellen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå