Gå til innhold

(Løst) Falcon brikker i min Xbox360? Hvordan finne ut?


iNtensimilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, et eller annet sted på boksen så skal det stå "lift to see serial number". Løft den, så ser du etter denne datoen 8/24/07 (vært produsert da eller etter) og ha lot number 0734 eller høyere. Lot nummer finner du ved å se på de 3 av de 5 siste tallene i serialnummeret. Som min er 63905 som de 5 siste talla. Da er lot nummeret mitt 639.. Dette er bare ved å ikke åpne boksen. Det er mulig å se etter andre ting hvis du åpner den. Håper dette gir deg svar, selvom dette ikke er 100% sikkert. Du må nok åpne den for å være helt sikker og sjekke noen andre ting også.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette syns jeg hvertfall er den sikkreste(og letteste) metoden for å finne ut om man har Falcon:

Jeg har hvertfall fått bekreftet det 100% at jeg har Falcon :D

1603431576_79878d9bd7_o.jpg

Jeg lyste inn i 360'ns høyre side med mobil, og så ned i den fra oversiden, og så at jeg hadde 2 induktorer! :)

Falconnot.jpg

Se ned de hulla til høyre der:

xeno5.jpg

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
Er ikke letteste metode å sjekke effekt forbruket som er oppgitt på esken? 203W så er det ikke falcon, 175 så er det falcon...

 

Vet ikke. Går det? :O

Tror det. Har akkurat finkjemma Oslo etter 360 med 175W, holdte på å gi opp håpet og trua på det helt til jeg stakk hode innom expert og der hadde de en Arcade med 175W. Kjøpt inn nå, men jeg tror jeg kommer til å vente litt med å åpne den.

Lenke til kommentar
Er ikke letteste metode å sjekke effekt forbruket som er oppgitt på esken? 203W så er det ikke falcon, 175 så er det falcon...

 

Vet ikke. Går det? :O

Tror det. Har akkurat finkjemma Oslo etter 360 med 175W, holdte på å gi opp håpet og trua på det helt til jeg stakk hode innom expert og der hadde de en Arcade med 175W. Kjøpt inn nå, men jeg tror jeg kommer til å vente litt med å åpne den.

 

Du trenger ikke åpne den da, for å sjekke om det er Falcon. Bare se ned lufte hulla på toppen til høyre når den ligger horisontalt/vannrett.

Lenke til kommentar
Man risikerer jo å få den i retur, med en regning for frakta.

Dessuten, de har begynt å sjekke mer nøye etter om de er blitt FW hacket nå, hørte jeg. Hvertfall i Hong Kong.

Hvor mye penger er det snakk om da ca?

 

I have no clue! :p

 

Kan tenke meg at det kan komme på 500 kr tur/retur.

Jeg har hvertfall ikke tenkt til å gå på den smellen ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...