iNtensimilla Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hei! Jeg har en Xbox360 som jeg kjøpte på ElectroWorld2007 for 2000 kr inkl 1. spill Denne utgaven har HDMI, og er Premium. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om jeg har Falcon eller ikke.(Uten å åpne boksen) Kan jeg se på serienummeret og se på en side om det er Falcon eller ikke? Endret 28. august 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Joa, et eller annet sted på boksen så skal det stå "lift to see serial number". Løft den, så ser du etter denne datoen 8/24/07 (vært produsert da eller etter) og ha lot number 0734 eller høyere. Lot nummer finner du ved å se på de 3 av de 5 siste tallene i serialnummeret. Som min er 63905 som de 5 siste talla. Da er lot nummeret mitt 639.. Dette er bare ved å ikke åpne boksen. Det er mulig å se etter andre ting hvis du åpner den. Håper dette gir deg svar, selvom dette ikke er 100% sikkert. Du må nok åpne den for å være helt sikker og sjekke noen andre ting også. Endret 11. november 2007 av Saykin Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Dette syns jeg hvertfall er den sikkreste(og letteste) metoden for å finne ut om man har Falcon: Jeg har hvertfall fått bekreftet det 100% at jeg har Falcon Jeg lyste inn i 360'ns høyre side med mobil, og så ned i den fra oversiden, og så at jeg hadde 2 induktorer! Se ned de hulla til høyre der: Endret 23. november 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nice, må sjekke min jeg også for å sjekke om jeg har falcon, ettersom den har vært på rep Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ser at saken er løst, men er det noen som kan svare meg på hva som egentlig er forskjellen på Falcon kontra de to andre? Hva er det som gjør falcon så bra? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Ser at saken er løst, men er det noen som kan svare meg på hva som egentlig er forskjellen på Falcon kontra de to andre? Hva er det som gjør falcon så bra? Falcon har 65 nm kjerne i steden for 90 nm, som gjør at den produserer mindre varme, og dermed er det mindre sjans for RROD(rødedauen). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 tok akkurat av den ene siden av xboxen.. nesten helt tett med støv. ikke rart disse boxene blir overopphetet Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Interessant, da må jeg skjekke min også. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Er ikke letteste metode å sjekke effekt forbruket som er oppgitt på esken? 203W så er det ikke falcon, 175 så er det falcon... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Er ikke letteste metode å sjekke effekt forbruket som er oppgitt på esken? 203W så er det ikke falcon, 175 så er det falcon... Vet ikke. Går det? :O Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Er ikke letteste metode å sjekke effekt forbruket som er oppgitt på esken? 203W så er det ikke falcon, 175 så er det falcon... Vet ikke. Går det? :O Tror det. Har akkurat finkjemma Oslo etter 360 med 175W, holdte på å gi opp håpet og trua på det helt til jeg stakk hode innom expert og der hadde de en Arcade med 175W. Kjøpt inn nå, men jeg tror jeg kommer til å vente litt med å åpne den. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Er ikke letteste metode å sjekke effekt forbruket som er oppgitt på esken? 203W så er det ikke falcon, 175 så er det falcon... Vet ikke. Går det? :O Tror det. Har akkurat finkjemma Oslo etter 360 med 175W, holdte på å gi opp håpet og trua på det helt til jeg stakk hode innom expert og der hadde de en Arcade med 175W. Kjøpt inn nå, men jeg tror jeg kommer til å vente litt med å åpne den. Du trenger ikke åpne den da, for å sjekke om det er Falcon. Bare se ned lufte hulla på toppen til høyre når den ligger horisontalt/vannrett. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ser ut som jeg har bare to induktorer jeg også, så da er det nok Falcon jeg har. Endelig kan jeg puste lettet ut Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Najs Men, skal du kjøpe harddisk da? Siden du måtte kjøpe Arcade? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hadde premium fra før, som hadde fått RRoD. Siden den var modda ble det litt vanskelig å få reparert den. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Hadde premium fra før, som hadde fått RRoD. Siden den var modda ble det litt vanskelig å få reparert den. Hehe, skjønner Eneste som er minus med å kjøpe Arcade da er at du får "non-crome" DVD greia ^^, Men det er jo care da xD Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hadde premium fra før, som hadde fått RRoD. Siden den var modda ble det litt vanskelig å få reparert den. Prøvde du å sende den inn? Har selv en modda, og vet ikke om jeg skal sende inn eller ei.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Man risikerer jo å få den i retur, med en regning for frakta. Dessuten, de har begynt å sjekke mer nøye etter om de er blitt FW hacket nå, hørte jeg. Hvertfall i Hong Kong. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Man risikerer jo å få den i retur, med en regning for frakta.Dessuten, de har begynt å sjekke mer nøye etter om de er blitt FW hacket nå, hørte jeg. Hvertfall i Hong Kong. Hvor mye penger er det snakk om da ca? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Man risikerer jo å få den i retur, med en regning for frakta.Dessuten, de har begynt å sjekke mer nøye etter om de er blitt FW hacket nå, hørte jeg. Hvertfall i Hong Kong. Hvor mye penger er det snakk om da ca? I have no clue! Kan tenke meg at det kan komme på 500 kr tur/retur. Jeg har hvertfall ikke tenkt til å gå på den smellen ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå