Gå til innhold

Trenger noen anbefalninger til høstgaming

Sati

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe inn noen spill som har fått bra kritikk, men som jeg ikke har prøvd før så det blir en koselig høst for min del.

Så langt har jeg kjøpt inn Gears of War, Forza 2 og Halo 3. Har tenkt på Assasin's Creed, Call of Duty 4 og Naruto: Rise of a Ninja. Noen flere jeg burde få med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle kjøpe inn noen spill som har fått bra kritikk, men som jeg ikke har prøvd før så det blir en koselig høst for min del.

Så langt har jeg kjøpt inn Gears of War, Forza 2 og Halo 3. Har tenkt på Assasin's Creed, Call of Duty 4 og Naruto: Rise of a Ninja. Noen flere jeg burde få med meg?

BioShock er det mest engasjerende og spennende skytespillet jeg har vært borti den siste tiden. Det bør du få med deg. Det er ingen flerspillerdel i spillet, men handlingen alene veier mer enn godt nok opp for akkurat det. I alle fall synes jeg det. Grafikk og lyd er også på topp i BioShock, noe du sikkert har hørt mye om allerede ;)

Virtua Fighter 5 synes jeg også er veldig morsomt. Dypt slåssespill som krever en del trening før man virkelig kommer inn i det. Den nylig lanserte Xbox 360-utgaven kan også spilles på nett, og inneholder massevis av alternative kostymer du kan pynte slåsskjempene med. Kjempetittel hvis har venner som også liker spill av denne typen.

Lenke til kommentar
BioShock er det mest engasjerende og spennende skytespillet jeg har vært borti den siste tiden. Det bør du få med deg. Det er ingen flerspillerdel i spillet, men handlingen alene veier mer enn godt nok opp for akkurat det. I alle fall synes jeg det. Grafikk og lyd er også på topp i BioShock, noe du sikkert har hørt mye om allerede ;)
Virtua Fighter 5 synes jeg også er veldig morsomt. Dypt slåssespill som krever en del trening før man virkelig kommer inn i det. Den nylig lanserte Xbox 360-utgaven kan også spilles på nett, og inneholder massevis av alternative kostymer du kan pynte slåsskjempene med. Kjempetittel hvis har venner som også liker spill av denne typen.

Halo 3 er avslutningen av Halo triliogien som du er dømt til og ha hørt om en eller syv ganger for mye. Det er ett knall spill i singleplayer, med store slag, masse kjøretøy og massive områder. Men det er klart i Multiplayer dette spillet briljerer. Med alle de godt balanserte mappene, det store antall spillere og de nesten bokstavelig talt uendelige spillemoduser gjør dette spillet til ett, om ikke "Must Have", hvertfall ett "Must Try".

Assasins Creed putter deg i skoene til en snikmorder midt i en (flere) store, åpne, og levende byer. Du bestemmer selv om du vil løpe inn med sverd og prøve og knuse deg vei frem til målet du skal tilinntetgjøre. Eller om du vil klatre opp på ett tak og stikke en dolk i ryggen hans, for så og klatre opp på taket og forsvinne igjen. Løper du fort inn i personer kan du falle, når du går blandt mange mennesker må du dytte dem unna deg, har du på deg en hvit kappe og du ser en annen gruppe med hvite kapper kan du gjemme deg fra vaktene blandt dem.

Call of Duty 4 er helt klart ett av flaggskipene som vil fungere som en generell standard en god stund fremover når det gjelder FPS. Spillet er satt til nåtid og byr på en meget god singleplayerdel samt en ypperlig multiplayerdel. Er du ute etter MP spill er COD4 og Halo 3 de "to store". Spillet byr på nydelige lyder, nydelig grafikk og nydelig hektiske kamper, som får deg til og sitte på kanten av sofaen gjennom hele kvelden. Jo mer du spiller online jo flere våpen unlocker du og jo mer utstyr til de forskjellige våpnene dine unlocker du. Must have om du liker Multiplayer og FPS.

Skate viser at Tony Hawk serien absolutt ikke er kongen på haugen over skatespill. Selv om dette spillet er mye mer realistisk, og derfor også en del vanskeligere (de fleste triks styres med høyre stikke), er det ett kjempe spill. Når jeg tenker meg om så er det vel egentlig det at det er såpass realistisk som gjør spillet så underholdende som det er. Følelsen etter og ha satt en 360 Flip til Crooked FS Gring ned ett stort sett med trapper slår enhver følelse etter å ha slått en enorm combo i Tony Hawk. Byen du kjører i er enorm, grafikken er god, og spillet byr på alt fra bakgårds-skating til enorme hopp i X-Games.

Mass Effect byr på ett enormt univers, med mangle utenomjordiske raser, og mange skjebnesvangre valg. Det nye "snakke systemet" åpner for en helt ny dimensjon av filmfølelse i ett RPG spill og selve skalaen i spillet er enorm. Den samme gamle "Menneskene er livstruet, du må redde dem" historielinjen er tilstede, men etter det jeg har sett gjør Mass Effect opp for seg med den enorme skalaen, håndteringen av hvordan man utvikler karakteren sin og hjelperne han/hennes, og med den enorme skalen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Orangebox!

Et must om du ikke har spilt gjennom hl2 og ep1+ep2..

Pluss at portal og team fortress 2 følger med.

Ypperlig underholdning.

Fatter ikke at dere glemte å nevne denne gutta.

Skjerpings ;)

Lenke til kommentar
Grand Turismo blir min julegave.

Kommer det til 360?

Nope, dessuten kommer det ikke til jul engang :p

Prolougen i Desember.

Trenger bare en god bil og en god bane så er jeg unnerholdt i månedsvis.

Åh så gøy det er å trolle enten er du totalt blokkert oppe i toppetasjen ellers så vet du ikke bedre.

Spill som kommer eller har kommet som du bør kikke på:

Project Gotham Racing 4 - Ett herlig bilspill som dessverre kanskje er det siste vi får se i og med att BC ble kjøpt opp av Activision

Call OF Duty 4: Framtidsrettet fps spill med knallbra online del

Eternal Sonata: Japansk inspirert RPG. Saftig grafikk men dessverre litt for kort.

Mass Effekt: Rom RPG fra Bioware, trenger jeg si noe mer. Ifølge rykter skal dett bli en trilogi men det var før EA kjøpte Bioware så det blir spennende å se om dt kommer flere.

Halo3: Avsluttningen på det største frachchisen på konsoll siden Super Marios herjinger på NES/Snes, En romodyssey.

Blue Dragon: Nok ett japansk RPG

Utrolig mye bra å velge mellom kan også nevne Need for Speed Prostreet, timeshift osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...