Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

isopor penis i øyet (haster)

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei ! jeg velger å være anonym iom at det er endel venner her på forumet.

Idag var klassen vår på helsestasjonen idet jeg fikk en isopor penis rett i øyet. Jeg kan nesten ikke se på det ene øyet

fordi jeg fikk mye glidemiddel i øyet, bør jeg gå til legen?

Jeg har prøvd å vaske det vekk men det blir bare verre.

takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I.o.m at gildemiddel er ment å brukes på sensitive områder tror jeg ikke det er noe i det som kan direkte irritere øyet, da vil det og ha irritert de følsomme områdene nedentil.

Spør heller, var det et kraftig slag du fikk? For da kan du ha skadet noe i øyet. Men uansett, kom deg til legen med en gang.

Lenke til kommentar

Dette hørtes litt merkelig ut, spør du meg... En isopor-penis med glidemiddel. Er det noe som praktiseres på helsestasjonen? Jeg er med på at man lærer å sette på kondom, men glidemiddel trodde jeg ikke man fikk, eller trengte, opplæring i å bruke...

Lenke til kommentar

:!:

Ser for seg følgende scenario:

En hel klasse med tenåringsgutter flyr rundt hos helsesøster og lærer å sette på kondomer på ekte vare, da plutselig en av dem får en harding i øyet da han blir løpt ned...

Kanhende jeg er den eneste som ler av det her... men jeg ler for det :!:

Lenke til kommentar

Kanskje isoporpenisen sto vertikalt på gulvet og han datt fremover og fikk den i øyet?

N_531577_555785.jpg

Uansett synes jeg du skal dra til legevakten med det samme, de har døgnåpent og kan raskt avgjøre om tiltak bør settes i gang hvis det er alvorlig. Som de fleste sier ovenfor her; det er bedre å gå en gang for mye til legevakten enn å miste dybdesynet.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_anonym_*

Hei! jeg var hos legen igår da han sa at jeg burde gå til øyelege og sjekke hvor mye % syn jeg har.

I og med at jeg ser veldig lite på øyet gikk jeg til øyelegen og gjorde unna noen tester.

På det ene øyet har jeg 100% syn men på det øyet jeg fikk isopor penisen i har jeg kun 75% syn.

Har jeg rett på erstatning? Jeg hadde en venn engang som fikk en pinne i øyet, han fikk 75 000 i skadeerstatning.

har jeg også rett til en slik erstatning?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...