Gå til innhold

Gamer.no stiller med Team Fortress 2-servere!

Anbefalte innlegg

Etter ønske fra dere, har nå Gamer.no satt opp to servere for Team Fortress 2.

Dessverre er det enda ikke dukket opp noe særlig av systemer for å administrere serveren, derfor er det opp til alle å oppføre seg som folk ;)

Om du har spørsmål og lignende kan du benytte vår FAQ for CS-serverne, det er også de samme reglene som gjelder.

Merk også at tekniske problemer kan forekomme, da serverne fortsatt er under testing.

Tilkoblingsinfo til BETA-serverne

tf.gamer.no:27016 (194.24.252.242:27016)

tf2.gamer.no:27016 (194.24.252.240:27016)

Kom gjerne med kommentarer, forslag og eventuelle rapporter om tekniske problemer i denne tråden.

Happy fragging!

Endret av TST
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BETA? uhm hva legges i beta servere, spillet er jo release for flere uker siden..

Syns forsovidt at alle GB folk bør frekventere disse serverene hvis dem er normale da :)

Greit å ha en møteplass syns jeg, og jeg antar det er bra ping for alle.

Endret av ashwa
Lenke til kommentar
BETA? uhm hva legges i beta servere, spillet er jo release for flere uker siden..

Syns forsovidt at alle GB folk bør frekventere disse serverene hvis dem er normale da :)

Greit å ha en møteplass syns jeg, og jeg antar det er bra ping for alle.

Beta fordi serverne ikke er innkjørte og stabile enda. Er ikke snakk om serversoftwaren til TF2 bare.

Bra tiltak, spilt hovedsaklig på wox til nå, får vel stikke innom å skyte noen forum brukere senere.

Lenke til kommentar

At vi må få boksene stabile og helt operative ;)

Finner bare server #2 med CTF og 0 spillere... :(

#1 blir flyttet på (atter en gang), viste seg at CPUen ikke ville samarbeide med programmet (eller vica versa)

helt konge at dere har satt opp egne servere.

Men den som er oppe sliter voldsomt når det er mer enn 15? spillere online. Når jeg prøvde idag gikk det strålende når vi var 5-10stk, men så fort det begynte å bli fullt der så hakket det voldsomt.

Får se om det ikke gir seg, ellers får vi se hva som kan bli gjort med det.

Lenke til kommentar

autokick for høy ping kan nok være greit, når jeg har spilt der har det alltid vært folk med 100-200+ ping.

virker også som om auto-balance er litt treig, rett som det er at vi spiller med to-tre mans overvekt på det ene laget. Kanskje dere kunne tatt en titt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...