The Stig Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Etter ønske fra dere, har nå Gamer.no satt opp to servere for Team Fortress 2. Dessverre er det enda ikke dukket opp noe særlig av systemer for å administrere serveren, derfor er det opp til alle å oppføre seg som folk Om du har spørsmål og lignende kan du benytte vår FAQ for CS-serverne, det er også de samme reglene som gjelder. Merk også at tekniske problemer kan forekomme, da serverne fortsatt er under testing. Tilkoblingsinfo til BETA-serverne tf.gamer.no:27016 (194.24.252.242:27016) tf2.gamer.no:27016 (194.24.252.240:27016) Kom gjerne med kommentarer, forslag og eventuelle rapporter om tekniske problemer i denne tråden. Happy fragging! Endret 9. november 2007 av TST Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kjempebra! Håper jeg ser noen kjente navn online. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Woho - disse skal brukes ja.. Jeg heter Crozz ingame Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Pent, heter "Paladin Alt-Ctrl [GB]" Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) BETA? uhm hva legges i beta servere, spillet er jo release for flere uker siden.. Syns forsovidt at alle GB folk bør frekventere disse serverene hvis dem er normale da Greit å ha en møteplass syns jeg, og jeg antar det er bra ping for alle. Endret 9. november 2007 av ashwa Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Finner bare server #2 med CTF og 0 spillere... Endret 9. november 2007 av Blib Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 The almighty Ueland will be informed Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hadde forresten en ping på bare 5 - står serveren i kjelleren min eller? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Mhm - ny teknologi, det opprettes en virtuell server i kjelleren til alle som kobler seg til. Såkalt VSIB-nett (Virtuel server in basement) -- Var du alene på serveren? Vil tro den stiger til 20-30 når/om serveren er full. Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 helt konge at dere har satt opp egne servere. Men den som er oppe sliter voldsomt når det er mer enn 15? spillere online. Når jeg prøvde idag gikk det strålende når vi var 5-10stk, men så fort det begynte å bli fullt der så hakket det voldsomt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Pent, heter "Paladin Alt-Ctrl [GB]" Deg har jeg så sannelig sett in-game før! Kjempebra at dere fikk opp servere for TF2 også! Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 BETA? uhm hva legges i beta servere, spillet er jo release for flere uker siden.. Syns forsovidt at alle GB folk bør frekventere disse serverene hvis dem er normale da Greit å ha en møteplass syns jeg, og jeg antar det er bra ping for alle. Beta fordi serverne ikke er innkjørte og stabile enda. Er ikke snakk om serversoftwaren til TF2 bare. Bra tiltak, spilt hovedsaklig på wox til nå, får vel stikke innom å skyte noen forum brukere senere. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 BETA? uhm hva legges i beta servere, spillet er jo release for flere uker siden.. At vi må få boksene stabile og helt operative Finner bare server #2 med CTF og 0 spillere... #1 blir flyttet på (atter en gang), viste seg at CPUen ikke ville samarbeide med programmet (eller vica versa) helt konge at dere har satt opp egne servere. Men den som er oppe sliter voldsomt når det er mer enn 15? spillere online. Når jeg prøvde idag gikk det strålende når vi var 5-10stk, men så fort det begynte å bli fullt der så hakket det voldsomt. Får se om det ikke gir seg, ellers får vi se hva som kan bli gjort med det. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Skal testes når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Flott! Vi sees ingame! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Var der i to minutter akkurat (og eide som vanlig :!: ), men det lagger ganske bra ja... Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Forhåpentligvis vil dere se meg in-game etter jul. Måtte det beste laget(mitt lag) vinne etter jul. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det var jævli tøft ja, men det har lagget noe voldsomt hver gang jeg har vært inne. Det var en kar inne i går som hadde over 200 i ping, og det er vanligvis sånn at alle som har over 125 i ping blir kicka. Kan dere ikke sette opp noe sånt? Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 autokick for høy ping kan nok være greit, når jeg har spilt der har det alltid vært folk med 100-200+ ping. virker også som om auto-balance er litt treig, rett som det er at vi spiller med to-tre mans overvekt på det ene laget. Kanskje dere kunne tatt en titt på det. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det her var flotters! Man skal vel spille en del utover kvelden. Heter da det treffende "BiNko!"... gl&hf<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå