Gå til innhold

Hva er ditt juleønske i år?


Ethernet

Anbefalte innlegg

God dag :)

 

Juletider nærmer seg og familie har så smått begynt å spørre hva som er aktuelt å kjøpe inn.

 

Jeg personlig ønsker meg som Xobin sier, at dama skal holde ut MINST et år til :love:

Pluss nytt CD/DVD drev til maskina

Hva skal dere ønske dere? :)

 

Edit:

Prøv å hold tråden noe saklig her, vær så snill :p

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker meg undervannshus til båtmotoren. Det får jeg nok ikke.

Av mere moderate ønsker kan jeg nevne nytt skjermkort(Gruer litt for Crysis i 1920x1200 med 8800gts320) eller kanskje ny Penryn prosessor. Det får jeg nok heller ikke.

Hjemmestrikkede sokker står faktisk på ønskelista, og det har jeg et realistisk håp om å få.

Ellers blir det vel tegninger fra ungene(som selv forventer slalåmutstyr, snowracer, ny PC osv..), skrallesett fra kona og noe jeg slett ikke trenger fra mine foreldre.

 

Og så blir det brun saus på duken, julebrus ut av nesen, barn med griske øyne som flår opp pakkene, krangling om smågodt, sjokoladefingermerker på TV'en.. . Kona som er utslitt og legger seg tidlig..

 

Selv blir jeg nok sittende oppe med en cognac og en sigar for mye slik at førstedagsfrokosten blir en 4 timer lang lidelse..

 

Det jeg egentlig ønsker meg... er barnefri jul langt fra foreldre og svigerforeldre.. på en eller annen varm og stille sydhavsøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...