Jakoozie Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Skyt meg hvis dette ikke er passende, men jeg regner med at det er mange som skal ha dette spillet, og siden betaen var totalt kick-ass blir det nok stor aktivitet online blant oss diskusjonsdeltakere.. Jeg er selv veldig keen på å ha muligheten til å spille med nordmenn, spesifikt folk fra forumet her, og tenkte det ville passe med en liten vennetråd. Og nå er det jo ikke mange dagene igjen til lansering heller. Bare legg inn gametagen deres. Jeg oppdaterer førstepost. Så kan vi alle legge hverandre til For å hindre misforståelser, dette er en tråd for folk som skal kjøpe Call of Duty 4, og har tenkt å spille online over xbox live. Ikke en generell vennetråd altså _____________________________________________________________________ Gamertags jakoozie89 The StigMeister Duppsko TearJack Dofty Aishimai Prisonedcorpse Hawcon ErlendRU Snoft SaltLaX formlesstutta Konamixx ToxicSpirit Club Ardbeg teermi NOR Lindquist envio Olstorn torsk1 NF1 I Boff3n KEELr Herr anfsim Leander123 Nooiz Herman Gatevold Iver Martin Alex WS Gaz West ResidentDante runeMa Dr Peedee Rasmusinho fettgnomen espinos666 denitzio Aleeeksander SupremeToaster Chaz0r Grabbal3 DeadCaparzo kandy1337 WangenPs3 Captain Scorpio Algron flyvefisk Knutle jaganor SoN Hornkvern Vitamin Bjorn D Altair LordShaft NOR Cigwood jul1anr1k verdige Kjetil Nygaard DarkerGlow eLem3nt4L Bygdedyret carlgutt Frida Morbida Acidica NOR Koworot Playastar3 Brakara DeltaDoberman Mhellfish Rakiri Nummer23 SoN Hornkvern xESPENx virrerafse PixlFace hawaii2k Capt Ninja ze Johner c7Nn icecream glove Sogneparty GR TarTarus Uncron Alien Cheese U5 D3D kokainpadde PrestigeZ Hissigpannekake lord nuker sageman72 fUuGeL Totenschlager DancetotheBeat ZoomZoom McMoen Jaqu GaleSpade krosjefen andr3asb Jakartabebopp morten da owner fanta4free GR Svenningen Jarrle Torb2k Suris1981 Eirik123 Don Sveia Tawret Kinag jensemann007 olsken Aciacus Xsnips Zizixi FredrikFtw Ancalag0n Mortypop Tawret Bare Lakus PaperCarrot Da9mt Thomas Lissom Neurofic BiG RaZeR asuskongen IcyteC vidvandre Brimi TehJoran Akrabra Luke Skyvandrer Endret 26. februar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 GT: The StigMeister =) Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) GT: Duppsko Endret 7. november 2007 av duppskoen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 GT: TearJacK Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) GT: Dofty xTEAMx Endret 29. januar 2008 av Dofty Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 GT: Prisonedcorpse Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 GT: Snoft Skal spille fra fredag kl 10.30 og ut hele helgen! Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Gametag SaltLaX Fikk spille i dag 08.11.07 Endret 8. november 2007 av Morixm Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gt: formlesstutta Klar for kamp, bare til å legge meg til. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Ble noe tull her, denne meldingen kan slettes.. Endret 7. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 GT: Konamixx Locked & loaded fra fredag og hele helga ut! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 ToxicSpirit. Jeg får det kanskje ikke før den 25. ca da. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Club Ardbeg, Plukker det opp på mandag. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 GT: teermi. Kommer til å spille litt i helgen, og veldig mye etter eksamen er feridg. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Slenger meg på her gamertag: edit: fjernt Endret 7. november 2007 av Petterahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå