Kebab GUD Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Sriøst, jeg så nettop "The Man From Earth" en liten film som hele handlingen er satt i en liten "hytte" utenfor en liten by i USA. hvor en mann fortelle om sine 14.000år på denne planeten til sine venner. Tenk deg K-Pax bare ikke så hollywood og med mer føleser Anbefalles på det sterkeste Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kult for sjekke den ut P.S AnbefaLe Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Skal definitivt sjekkes ut ja. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Den sees ikveld tenker jeg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Så denne filmen i går. Absolutt en av de beste filmene jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hmm, her lukter det behov for undertekster.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 starta filmen, så hører jeg en stemme jeg kjenner igjen. Er han fyren fra The nine " John Billingsley " kan ikke fordra han. men har kjøpt inn smågodt og julebrus. nå skal jeg kose meg ,P Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kult for sjekke den ut P.S AnbefaLe P.S FÅr. Måtte bare. ^^ Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 fyttiF, utrolig bra film. Elska den Lenke til kommentar
r Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så den i går kveld. En fantastisk film! Er det noen som vet om/når denne kommer på DVD i Norge (event. som region 2-utgivelse)? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kult for sjekke den ut P.S AnbefaLe P.S FÅr. Måtte bare. ^^ Søren og, jeg som følte meg så overlegen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dette virker interessant! Jeg må bare få takke for tipset, for dette virker som en film som er midt i blinken for meg! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Da har jeg sett den: Skuespillet denne filmen var dårlig. Like før jeg slo av filmen i begynnelsen, men så tok den seg opp litt. Historien begynte å bli litt mer interessant. Men synes at de tok historien litt for langt ett par ganger. 50/100 Endret 21. november 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Da er jeg akkurat ferdig med å se denne perlen av en film! Tusen hjertelig for at dere tipset meg om denne filmen. Måten historien blir fortalt er egentlig ganske genial. Her er det stemningen, historien og tankene som er viktige. Ikke det å faktisk se det. Skuespillerne gjøre fine jobber og settingen er enkel, men utrolig effektfull. Filmen fanget meg fra første minutt og slapp ikke taket før rulleteksten. Dette var rett og slett en av de bedre filmene jeg har sett på en lang lang stund! Det er synd at det går så lang tid mellom slike filmperler. Endret 11. november 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
foffle Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ingen tvil: En genistrek av en film. Det beste jeg har sett i år!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hørtes interresant ut. Skal sporenstraks sjekkes ut Lenke til kommentar
JonAasen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Interessant Digg-artikkel om nøyaktig denne filmen. Veldig interessant. Stilig at denne tråden ble startet samme dagen som filmen ble postet på siden Digg-artikkelen linker til også! Tydeligvis en veldig god film som altfor få har hørt om. Gleder meg til å se. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Rett og slett noe av det beste jeg har sett. Satt trollbundet gjennom hele filmen. Veldig, veldig god historie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 jeg er av cirka samme oppfatingen som han over. rett og slett brilliant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå