krbalto Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Som sikkert endel brukere av forumet har fått med seg så hadde jeg kjøpt en FS Xa2528 fra computercity.no 8995.- Men så sendte jeg den tilbake på angrefristen, 17" blir for stort for meg for øyeblikket, må ha en som er litt mere mobil.. (Kommer sikkert til å kjøpe en 17" litt senere igjen) Så da sendte jeg den i retur og snakket med computercity.no på telefon og alt var ok, Etter 1uke så fikk jeg mail hvor dem spurte hvilken kontonr dem skal overføre pengene til, par dager senere var pengene på konto.. Og det beste: Fikk hele beløpet tilbake, med frakt også. Returfrakta måtte jeg jo selvsagt betale selv. Hadde regnet med at jeg må betale litt for at dem "klargjør" PC-en for nytt salg, men neida.. Fikk hele beløpet tilbake inkl frakt. Og hele tiden god respons fra computercity.no, fikk også selv skryt fra computercity for hvor bra jeg hadde pakket ned alt utsyret igjen, kunne ikke se at noe var brukt.. Vet ikke om jeg postet denne på rett sted, hvis feil sted så ordner sikkert moderator det for meg.. Så man må skryte også av og til , ikke bare klage på butikkene.. Mvh Endret 6. november 2007 av krbalto Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jobber selv i bedriften du nevner. Kjempefint å høre at du er fornøyd. Er så lett at folk bare skriver på forumet når de er misfornøyde. Skal også nevnes at det er mulig å legge karakterer på nettbutikker i "Prisguiden" her på HW: https://prisguiden.no/shop_list.php Endret 6. november 2007 av Nuffern Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jobber selv i bedriften du nevner. Kjempefint å høre at du er fornøyd. Er så lett at folk bare skriver på forumet når de er misfornøyde. Skal også nevnes at det er mulig å legge karakterer på nettbutikker i "Prisguiden" her på HW: https://prisguiden.no/shop_list.php Skal legge inn bra karakter der selv om jeg ikke kjøpte noe.. Tenkte jo litt på det at det er mange som skriver bare når dem er misfornøyde med noe, så tenkte å komme med litt ros også.. Kommer helt sikkert til å følge litt med på computercity.no i fremtiden. Mvh Endret 7. november 2007 av krbalto Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bra noen faktisk gidder å skryte av nettbutikkene også. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Helt enig at det er bra at noen skryter av nettbutikkene også! Men at dette blir sett på som eksepsjonelt bra kundebehandling er trist. Det skulle bare mangle at de ikke betaler tilbake beløpet så fort som overhodet mulig! At du slapp å betale frakten derimot er hyggelig av computercity da de nok har rett til å trekke fra dette beløpet. Er det noen som kjenner til hvordan dette fungerer? Er det vanlig at man trekker fra fraktbeløpet ved bruk av angreretten? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Helt enig at det er bra at noen skryter av nettbutikkene også! Men at dette blir sett på som eksepsjonelt bra kundebehandling er trist. Det skulle bare mangle at de ikke betaler tilbake beløpet så fort som overhodet mulig! At du slapp å betale frakten derimot er hyggelig av computercity da de nok har rett til å trekke fra dette beløpet. Er det noen som kjenner til hvordan dette fungerer? Er det vanlig at man trekker fra fraktbeløpet ved bruk av angreretten? Ja, det er lovfestet, til og med oppkravsgebyret skal tilbakeføres. Du kan faktisk få igjen returfrakten også, hvis du blir oppsøkt av selger på telefon, men det er jo ikke den vanligste måten å kjøpe hardware på. Synes det er utrolig bra av computercity dette her! Det er meget godt sannsynlig at jeg kjøper der nestegang, selv om jeg aldri kommer til å bruke angreretten. Takk trådstarter. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har hvertfall fått enda et sted som er aktuelt nestegang jeg skal kjøpe noe Som alle sier, folk har altfor lett for å lire av seg det negative med engang det skjer noe for da skal all frustrasjon ut, mens når ting går bra er ikke det s viktig for sånn skal det jo være uansett, så er ikke så viktig. typisk >_< Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det gjør det i allfall ganske tydelig å se forskjellen på butikker som yter service og butikker som IKKE yter service. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Helt enig at det er bra at noen skryter av nettbutikkene også! Men at dette blir sett på som eksepsjonelt bra kundebehandling er trist. Det skulle bare mangle at de ikke betaler tilbake beløpet så fort som overhodet mulig! At du slapp å betale frakten derimot er hyggelig av computercity da de nok har rett til å trekke fra dette beløpet. Er det noen som kjenner til hvordan dette fungerer? Er det vanlig at man trekker fra fraktbeløpet ved bruk av angreretten? Vet godt at det er lovfestet at jeg har rett på pengene tilbake, men leser jo på diverse forum at enkelte faktisk må diskutere med butikkene for å få det dem har krav på. Og var ikke bare det som var poenget her, var hele tiden gode og raske tilbakemeldinger fra computercity når jeg hadde kontakt med dem, man slapp og vente uker på tilbakemeldinger og slapp å krangle med dem om noe som helst , og helt klart en 6'er pga PC-en var 1400.- billigere enn nestbilligste. Håper jeg uttrykte meg rett her her nå.. har det litt travelt akkurat nå.. Men uansett en 6'er fra meg denne gang.. Mvh Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg er helt enig med deg jeg, bra av Compurtecity i dette tilfellet! Jeg synes bare det er synd at vi har blitt vant til å måtte jobbe for å få tilbake pengene vi har rettmessig krav på fordi det er så mange useriøse aktører i bransjen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Service er ofte viktigere enn pris. I alle fall IMHO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå