Aafloey Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Bare lurte på hvor langt tid det tar før man har et spill derfra i post kassa? Bestillte derfra den 31.10 ... Endret 6. november 2007 av Aafloey Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hm. vanligvis alt fra 4 - 10 dager=) men er du uheldig kan den stå fast i tolla, skjer veldig veldig veldig sjeldent, har aldri skjedd meg Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Lurer litt på det samme her! Bestilte forrige fredag og spillet ble shippa samme kveld, men har ikke hørt noe mer siden. Når kan jeg forvente at dette er i postkassa? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Torsdag vil jeg tippe. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du burde vanligvis ha hatt spillet nå, men tipper du får det i morgen. Jeg har sikkert fått 20-25 pakker fra dem, og det lengste det har tatt er 6-7 arbeids dager mener jeg. Aldri har noen av pakkene blitt stoppet i tollen heller. Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Venter på pakke derfra selv.. fikk mail om at det var 'shipped' onsdag for to uker siden (26'e Oktober).. :s Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Da får jeg krysse fingrene og håpe spillet er her i mårra. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kjøpte Orange box derfra, og det tok 9 dager fra spillet var sendt til det var i hus. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 vil det være no forskjell på spill jeg bestiller fra andre land? Fått med meg at de funker like bra men syns jeg har hørt noe om online delen? Litt kjipt og kjøpe f.eks Cod4 og ikke kunne spille med vennene dine i norge.... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Lite spørsmål fra meg: Man ungår toll selv om man kjøper to spill samtidig sant? Eller må jeg kjøpe dem i to ordre isteden for en? (vil kjøpe både NFS: Prostreet og Assassins Creed, siden begges lanseringsdato er 13 .nov på VG+) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har i alle fall bestilt to spill sammen en gang før fra VGP, og det gikk veldig fint, selv om jeg fikk dem i en pakke. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg kjøpte tre ps3 spill der den 28 Oktober, og fikk dem idag 6 November. Det blir ni dager tilsammen. Lenke til kommentar
tronder Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Er det da slik at de alltid setter en verdi av 20 cad uten at man gir beskjed og uavhengig av hvor mange spill man bestiller samtidig? Litt rart at det norske tollvesen ikke reagerer og åpner pakkene når det kommer så mange bestillinger ifra canada merket 20cad? Eller kanskje de ikke har lov til det hvis de ikke har noen mistanke om ulovlig gods? Har allerede mottatt 1 spill ifra de som kom i postkassen min 1 uke etter bestilling merket 20cad. Er det noen som har måttet betalt avgifter på pakker levert ifra VGP? Endret 6. november 2007 av tronder Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Mener bestemt jeg leste i en avisartikkel at de ikke har lov til å åpne uten mistanke, og at de jobbet med et lovforslag som skulle tette dette smutthullet. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Mener bestemt jeg leste i en avisartikkel at de ikke har lov til å åpne uten mistanke, og at de jobbet med et lovforslag som skulle tette dette smutthullet. Skjønner ikke helt hvordan de skulle tette dette smutthullet. Men nå må regjeringen se til å øke den latterlige 200 kr grensen! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Assassins Creed og NFS: Prostreet bestillt;D Begge til PS3 Kom på 864 norske kroner(inkl. alt av avgifter). Endret 6. november 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Toll grensa skulle vært 1000,- Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har vært snakk om å heve den til 1000, men fra regjeringens ståsted ville jeg vært 100% i mot det. Aldri før ville det vel faktisk kunne hatt så stor innvirkning på det norske markedet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nei men de må skjønne at ved å sette sånne grenser vil folk alltid handle andre steder samme f. Akkurat som med svenske handel, vi dropper momsen på matvarene med 12% da handler ingen i sverige lenger, det er så evig selvmotsigende.. hev den til 500kr, så man i det minste kan få noe halv greit inn igjennom tollen. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bestilte 3 spill som fikk opp at de hadde sendt nå ! blir spennende og se .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå