Luunde Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Her er komentar tråden min til mitt Prosjekt JuleGave Gi meg gjerne gode tips og komentarer Link til Prosjektet Mvh -Luunde Endret 6. november 2007 av Luunde Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kabinettet ser veldig bra ut til å begynne med så dette kan jo bli ganske så spennende. Jeg ser du har en veldig ryddig logg og det er alltid flott. Hvis jeg kan komme med et lite tips så hadde jeg gjort om "oppdateringene" dine til linker, slik at man kan trykke seg rett til posten hvor den oppdateringen er. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Stilig! Skal du bruke det kabinettet som ramme, eller skal du bare ta hovedkortbrett og eventuelt drevfester osv fra det? Virkelig stilig, stå på Goscinny Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Så pent ut dette kabinettet Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg skal bruke det kabinettet, og derretter skal jeg bygge utpå dette, liksom bredde det Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bygge opp foran også, da, for å få den vinkelen som er i førsteinnlegget? Hvordan skal du montere optiske drev og harddisker? Er det skinneløsning i kabinettet? Goscinny Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Så pent ut dette kabinettet + 1 Lenke til kommentar
presaeg Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 det e gudd luunde;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ser bra ut dette prosjektet, men du er klar over at hardwaren du har satt opp ikke passer sammen? Du kan ikke ha DDR2 ram på et DDR3 hovedkort, jeg ville ha byttet hovedkortet ut med et DDR2 hovedkort, siden DDR3 foreløpig er svindyrt og gir lite ytelse for pengene... Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ser ut som et spennende prosjekt dette, kan bli bra dette visst du får fullført det dessverre en del som driter i prosjektet sitt og legger det på hylla, ikke gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå