Gå til innhold

hvordan er fibernett?

Anbefalte innlegg

hei alle dere som har skaffet dere fibernett allerede! lurer på om det er noen av dere som har hatt noen problemer med disconnecting fra server osv.

Lurer på om jeg skal kjøpe det, men jeg lurer på om det er noe som er problematisk...

nevn gjerne hele problemet og hvordan man fikser det og hvor lett det var/eventuelt om det var veldig plundrete.

Endret av larsern4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei alle dere som har skaffet dere fibernett allerede! lurer på om det er noen av dere som har hatt noen problemer med disconnecting fra server osv.

Lurer på om jeg skal kjøpe det, men jeg lurer på om det er noe som er problematisk...

nevn gjerne hele problemet og hvordan man fikser det og hvor lett det var/eventuelt om det var veldig plundrete.

Hvilken leverandør?

Her i området er det hvetrfall svært få klager og høre på fiberløsningene, uansett er fiber bygget for datakommunikasjon fra dag en, det er ikke en ettertanke på ledninger laget for sveive telefoner o.l som f.eks xDSL er.

Igrunn ingenting og tenke på, du får tilbud om og kjøre Rolls Royce så hvorfor sitte igjen i en tråbil? ;)

Lenke til kommentar

Fiber er kos, stabile linjer, gode hastigheter. Du får synkrone linjer, nedhastigheten blir ofte begrenset av opphastigheten hvis du har lav opplastningshastighet, det problemet finnes ikke. Bildene på TV systemet som følger med "Altibox" er glimrende, knallskarpe bilder, god lyd også videre. Etter ett år med fiber fra Altibox (Lokal leverandør; Energiselskapet Buskerud) så er jeg kjempefornøyd, ikke opplevd nedetid, gode hastigheter, gode bilder og IP-Telefoni delen fungerer feilfritt.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...