ekwathne Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Vi nærmer oss jul. Ja, raskere enn du tror. Og da trenger vi brukere litt julestemning her på forumet. Det jeg lurer på er om det vil bli arrangert Secret Santa iår som ifjord? For de som ikke vet hva Secret Santa er, Hele idèen er går ut på det at man skal gi gaver til hverandre rett og slett og få en gave fra en eller annen på forumet rett og slett og du vet ikke hvem det er du får gave ifra før du åpner pakken (forhåpentligvis på julaften da ). Secret Santa 06 virket posetivt på brukerene ifjord husker jeg. Det skapte glede for de som var med. Secret Santa 2006 (beta v0.1) Secret Santa 2006! Så blir det noe Secret Santa? Er det flere enn jeg som er inntrisert i dette? Mvh ekwathne Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kunne vært gøy det, ja. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er 2 måneder til jul chill litt a Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Høres kjekt ut dette.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er 2 måneder til jul chill litt a Et prosjekt som Secret santa trenger god planlegging for at alt skal gå etter planen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Det er rett Mikachu. Har sendt en meld til B|Real om han kan tenke seg å lage en Secret Santa 07 tråd om det er interesse for Secret Santa blant brukerene. Var han som hadde tråden ifjor. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Få en gave. Jaha... det var jo flaks. noen eksempler da.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er med om dette blir noe av Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er med i år også! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jau, jeg kan vel bli med i år. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva slags beløpsgrense skal det opereres med. Er ikke rik fra før av liksom Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Var 100 - 300kr ifjor. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Var kos i fjor. Jeg fikk Kill Bill 1 og 2 av -Readhead- Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Jeg fikk, såvidt jeg husker, Miami Vice av TeggY Endret 5. november 2007 av edge Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Høres koselig ut. Kanskje jeg blir med. Må vite litt mer først. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Huff, da kan man vel risikere å måtte gi gave til en avskyelig person? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ja... Får virkelig håpe du ikke blir med så jeg risikerer noe sånt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare så det ikke er noen tvil; Det var en spøk og ikke et personangrep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå