Gå til innhold

Fotokonkurransen v.4, runde 6: "Fugler og dyr"

Gissan

Avstemming i fotokonkurransen "Fugler og dyr".  

56 stemmer

1. 1. Stem på det bildet som du mener fortjener din stemme.

• Uten tittel
      4
    • Kan jeg få se nøttene dine?
      17
    • Fuglane
      3
    • Ulven
      13
    • Måke i solnedgang
      2
    • Blåmeis
      2
    • Splasj
      11

Anbefalte innlegg

Temaet denne gangen er:

Fugler og dyr

Temaet har jeg valgt for å prøve å få flere deltagere ved å velge et tema der man kan fokusere på noe konkret. :)

Bildene må være tatt i tidsrommet fredag 2. november - søndag 11. november 23:59.

Innleveringsfrist: søndag 11. november @ 23:59.

Etter innleveringsfristen blir bildene lagt ut i egen post for avstemming fram til torsdag 15. november kl. 21:00.

Reglene for konkurransen:

1. DU må være fotografen bak bildet.
  2. Bildet må være tatt mellom nevnte tidsperiode. (2.11.2007 - 11.11.2007)
  3. Du står fritt til å tolke temaet.
  4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.
  5. Maks filstørrelse: 350KB.
  6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.
  7. Bildet skal være anonymt så lenge konkurranse og avstemming pågår. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil derfor bli diskvalifisert.
  8. Du kan kun benytte ett bilde i konkurransen.
  9. Arrangør/Vinner av forrige runde, har ikke anledning til å delta.
  10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (Aetius - evt epost til: [email protected]) når nytt tema er lagt ut, samt når bildene er lagt ut til avstemning. Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde.

Fotografen bak de tre bildene som får flest stemmer, blir offentliggjort og gitt poeng fra 1 til 4. (1. plass = 4 poeng, 2. plass = 2 poeng, 3. plass = 1 poeng). Poengene teller i sammendraget. Det er verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no.

Bildene sendes til meg som PM sammen med bildets tittel, dato og klokkeslett for når bildet er tatt og helst EXIF. Alle som leverer vil få en bekreftelse på PM om at bildet er mottatt. Har du levert bilde, men ikke fått bekreftelse når konkurransen nærmer seg slutten, ta kontakt så vi kan få ordnet opp tidsnok.

Lykke til! :)

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er bidragene for denne ukens konkurranse. Det er totalt kommet inn 9 bidrag.

Phantom of the Opera

*Fjernet*

Den hvite hund

*Fjernet*

Uten tittel

post-101271-1194822517_thumb.jpg

Kan jeg få se nøttene dine?

post-101271-1194822573_thumb.jpg

Fuglane

post-101271-1194822624_thumb.jpg

Ulven

post-101271-1194822659_thumb.jpg

Måke i solnedgang

post-101271-1194822713_thumb.jpg

Blåmeis

post-101271-1194822760_thumb.jpg

Splasj!

post-101271-1194822883_thumb.jpg

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Kjedelig tema du har funnet da :/

Nei, får i alle fall prøve å komme med ett bidrag da ;) Har jo akkurat fått meg kamera ^^

Uansett, tror du bør oppdatere "Bildet må være tatt mellom nevnte tidsperiode. (19.10.2007 - 28.10.2007)" til rette datoer. Uansett, flott at denne kom så kjapt ^^ Og jeg er skikkelig forbannet på deg, fordi du skrenker inn tiden med 2 timer.! :p

Grattis med den forrige konkurransen forresten :)

Lenke til kommentar

Gratulerer!

Fugler og dyr?

Betyr det at du ikke regner fugler som dyr :dontgetit:

Her er bildene fra forrige konk med dyr som tema!

Ellers støtter jeg fullt ut at fristen for innlevering fremskyves!

Edit: ikke det nei. Bare husk at folk skal ha en bekreftelse på at bidraget er mottatt av deg, så uansett så må du sitte oppe til 23.59!

Endret av magneska
Lenke til kommentar
Gratulerer!

Fugler og dyr?

Joda. Var bare måten jeg skrev det på (tar fuglebilder selv).

Fristen for innlevering er allerede framskynnet, men bildene blir ikke lagt ut før morgenen etter. Er det greit, eller?

Lenke til kommentar
Gratulerer!

Fugler og dyr?

Edit: ikke det nei. Bare husk at folk skal ha en bekreftelse på at bidraget er mottatt av deg, så uansett så må du sitte oppe til 23.59!

Du kan ikke kreve det.

Lenke til kommentar
Helt greit for meg at fristene flyttes litt på. Jeg ville derimot foretrekke at du legger ut alle bidra kl 21:59, enn å sette fristen til 23:59, og så legge de ut dagen etter.

Ok.

Som sagt, det er to alternativet som fungerer for meg.

1. Innleveringsfrist kl. 21:59. Alle bilder vil bli lagt ut da.

2. Innleveringsfrist kl. 23:59. Alle bilder vil bli lagt ut dagen etter kl. 09.00

Forrige gang jeg arrangerte konkurranse brukte jeg alternativ to, og fikk ingen klager eller protester på det.

Dere får bestemme. Jeg bare leder konkurransen tross alt. :)

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Jeg er sterkt for alt. 2, mtp. at det alltid kommer inn bilder sent, og at de gangene jeg er med, så er jeg alltid av de som sender inn sent - det er sjelden jeg har nok "fritid" til faktisk å gjøre skikkelig etterbehandling før etter kl. 22.

Edit: Forresten har denne tråden feil tittel - dette er runde 6 av konkurransen v4.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Bare husk at folk skal ha en bekreftelse på at bidraget er mottatt av deg, så uansett så må du sitte oppe til 23.59!

Må vel ikke det. Man ser i innboksen når bidragene er mottatt, og da gjør det ikke noe om man får en bekreftelse senere. For min del foretrekker jeg i alle fall kl 23:59, men det er du som er arrangør Gissan og har siste ord. Gjør det som passer deg best.

Lenke til kommentar

Jeg velger alt. 2, selvom det for min del innebærer bittelitt ekstra stress, men det gjør ingenting. Grunnen er at jeg ikke vil ta fra dere - som Anew sier - muligheten til å levere i siste sekund. For min del kan innleveringsfristen være mandag 12. november kl. 09.00. Jeg åpner ikke innboksen min før det uansett.

Tror ikke det er mange som stemmer mellom midnatt og 09.00 natt til mandag, så jeg kan ikke se at det blir noen problemer med for liten tid til avstemning.

Ok for alle? :)

Lenke til kommentar
Gratulerer!

Fugler og dyr?

Du kan ikke kreve det.

Neivel, det står nå i reglene at man skal få en PM når bidraget er mottatt av arrangør, men du har vel fremdeles ikke lest de kanskje? Mulig jeg husker feil, men grunnen til at den regelen ble innført tror jeg var at det ble kluss i en tidligere runde. Dette skjedde fordi et bidrag var sendt, men ikke mottatt. Uansett ikke noe stress ettersom det stort sett går bra :yes:

Lenke til kommentar
Gratulerer!

Fugler og dyr?

Du kan ikke kreve det.

Neivel, det står nå i reglene at man skal få en PM når bidraget er mottatt av arrangør, men du har vel fremdeles ikke lest de kanskje? Mulig jeg husker feil, men grunnen til at den regelen ble innført tror jeg var at det ble kluss i en tidligere runde. Dette skjedde fordi et bidrag var sendt, men ikke mottatt. Uansett ikke noe stress ettersom det stort sett går bra :yes:

Du kan ikke forvente at noen skal sitte oppe fram til 12 på natten, ikke alle her som har fri dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Ok, da gjør vi det sånn. Innleveringsfristen blir dog fortsatt søndag kl. 23:59, i tilfelle jeg til formodning skulle være oppe og kunne lagt ut bildene.

Forventer satsing fra deg nå Julie.. :)

Bare fordi jeg har hund? :p Skal prøve å få blitt med, været er ikke akkurat hjelpsomt her i Nord-Trøndelag for tiden.

Lenke til kommentar
Ok, da gjør vi det sånn. Innleveringsfristen blir dog fortsatt søndag kl. 23:59, i tilfelle jeg til formodning skulle være oppe og kunne lagt ut bildene.

Forventer satsing fra deg nå Julie.. :)

Bare fordi jeg har hund? :p Skal prøve å få blitt med, været er ikke akkurat hjelpsomt her i Nord-Trøndelag for tiden.

Nei i Nord-trøndelag er det jo bare rosenvarslere rundt å flyr... :roll:

La hunden sitte ute i regnet så fotografere du den våt og kald... Mulig hunden ikke liker det, but someone has to suffer...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...