Joachim_F Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det populære gratisspillet TrackMania Nations får en etterfølger tidlig neste år. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dette blir bra! TMU er av de morsomste bilspillene jeg har spilt, arcadefølelsen er helt vill! Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Track mania erjo helt villt bra til å være gratis, tørr ikke tenke på hvordan TMNF kommer tilå bli Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 naice!! har spilt TMN alt for mye og gleder meg til neste! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg prøvde dette spillet da det kom ut, men ga opp etter noen timer, da jeg falt ut fra banene hele tiden. Men det er flott å se at også gratisspill som dette oppdaterer utstyret. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det populære gratisspillet TrackMania Nations får en etterfølger tidlig neste år. Les mer Herlig! Digger TMN, så dette kan vel bare bli bra Synes grafikken så bedre ut også. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Denne utvikleren her (Nadeo) kan virkelig det med å tilfredstille kundene! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Håper de ditcher starforce denne gangen, å ha det sammen med et gratisspill er rett og slett litt for dumt, og derfor gadd ikke jeg å ha det installert (Trackmania Nations altså) AtW Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vil nå kalle dette like mye en TMU update som en TMN, spesielt med tanke på det relativt tomme norske TMU miljøet og antall servre. Har kun TMU nå, hvordan er det med servermengden på TMN i Norge? Ellers en veldig god nyhet! Enda mer til det beste gamemodet/miljøet (imo)! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dette kommer til å bli kos Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Niiiice! Se frem til å bli knust av OLD/Fantômas i TMN Forever!! Lenke til kommentar
[space] Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Denne serien burde vært portet til xbox360! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Gleder meg til dette! TM:N var jo genialt Dette er lett det beste freeware spillet jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Denne serien burde vært portet til xbox360! Isåfall ikke bare 360, men PS3 og Hadde ikke gjort noe å fått dette på Playstation Store Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dette burde komme til 360/Ps3 med fulle editor-muigheter og mulighet til å spille med pc! Det hadde tatt helt av! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Super nyhet! Gleder meg allerede, endelig får jeg spilt på Vista også. Dette er ut av de bedre bilspillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
leffi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Håper de ditcher starforce denne gangen, å ha det sammen med et gratisspill er rett og slett litt for dumt, og derfor gadd ikke jeg å ha det installert (Trackmania Nations altså) Såvidt jeg har skjønt vil starforce bli tatt bort fra både TMNF og TMUF. Vil nå kalle dette like mye en TMU update som en TMN, spesielt med tanke på det relativt tomme norske TMU miljøet og antall servere. Har kun TMU nå, hvordan er det med servermengden på TMN i Norge? Det norske TM-miljøet, herunder TMU, er live and kicking Det til tross for at det er få norske servere under Norway. Spillerne er rundt på mange andre servere, bare filtrer på spillere. Med Forever updaten vil TMUF spillere nå kunne joine TMNF servere. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 har det kommet noen releasedato på når det er ferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg