Gå til innhold

Hvilken barbermaskin er digg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må innrømme at jeg ble forført av reklamen til Philips Cool Skin, den med ho robotberta.

Trengte ny barbermaskin, så passet forsåvidt bra, men valget ble feil.

For det den er lagd til, fungerer maskinen bra, men fungerer dårlig om du ikke barberer deg hver dag (les, det rekker å vokse litt), noe jeg som oftest ikke gjør.

 

Og siden det er snakk om personlig pleie, er det ikke noe innbytting mulig, så da var det bare å bite i det sure eplet og betale for en til.

 

Falt da for Cruzer 3 fra braun, har hatt braun før, og liker den godt.

Det at du ikke har mulighten til å trimme eller kutte lengre hår med philips er for meg en nedtur, og noe jeg ikke tenkte på i utgangspunktet.

 

Så for de som har litt kraftig skjeggvekst, eller bare ikke giddre å barbere seg så ofte, vil jeg nok heller anbefale f.eks Cruzer 3 over philips maskinene.

Lenke til kommentar

Cruzer 3 kommer med trimmesett osv.

 

Kan også snu trimmehodet så du får en mer nøyaktig trim, dvs, få en linje fra øre til munn enklere enn med vanlig rett trimmer.

 

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=81241

 

"Her har du maskinen som gjør alt fra glattbarbering til style og trimme skjegget.Cruzer leveres med skjæreblad med ulikt formede hull som gir en grundigere barbering. Ett bredt og ett smalt stylinghode og avtakbart trimmertilbehør med 4 lengdeinnstillinger. Cruzer er vaskbar for enkel rengjøring! "

 

Anbefales.

Lenke til kommentar

Har en Philips barbermaskin til 500,- fra Elkjøp. Denne har tre slike roterende blader. Har vært i butikkene å sett etter nye blader- men har ikke sett noe. Er det ikke mulig å få kjøpe nye blader?- isåfall er jo det elendig. De blir jo slitne etterhvert. Og de kan jo ikke forvente å kjøpe ny barbermaskin hver gang bladene er slitne.

 

Edit:

Fant den hos Elprice, se Her!

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
Har en Philips barbermaskin til 500,- fra Elkjøp. Denne har tre slike roterende blader. Har vært i butikkene å sett etter nye blader- men har ikke sett noe. Er det ikke mulig å få kjøpe nye blader?

 

de skal ha det der de selger denslags. hvis ikke skal de kunne skaffe. Sjekk hos Jernia, Elkjøp, Expert og lignende.

Lenke til kommentar
Har en Philips barbermaskin til 500,- fra Elkjøp. Denne har tre slike roterende blader. Har vært i butikkene å sett etter nye blader- men har ikke sett noe. Er det ikke mulig å få kjøpe nye blader?

 

de skal ha det der de selger denslags. hvis ikke skal de kunne skaffe. Sjekk hos Jernia, Elkjøp, Expert og lignende.

Skal titte litt nøyere.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Har en Philips barbermaskin til 500,- fra Elkjøp. Denne har tre slike roterende blader. Har vært i butikkene å sett etter nye blader- men har ikke sett noe. Er det ikke mulig å få kjøpe nye blader?

 

de skal ha det der de selger denslags. hvis ikke skal de kunne skaffe. Sjekk hos Jernia, Elkjøp, Expert og lignende.

Skal titte litt nøyere.

 

Takk for svar.

De som selger maskinene har eller kan skaffe tilbehøret.

Du må ha 3 nye og de koster 150-180 kr. stykket. De nye knivene varer i ca. 2 år.

Så og si samme sum som ny maskin. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...