Gå til innhold

Halo: Playlist of the living dead!


Reached

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da blir det lettere å få overkill achievementen da.

Overkill ++ Du får bare achievement på lonewolf men du får overkill medalje

De sier jo at man får achievements på denne playlisten også. Det er jo FFA infection også. De sier sågar at det er lettere.

 

Omg lame.. Overkill achievementen blir jo ikke verdt noe da .. tåpeligt

Lenke til kommentar
Omg lame.. Overkill achievementen blir jo ikke verdt noe da .. tåpeligt

Den er vel ikke egentlig det fra før heller vil jeg påstå. Går bare på enten flaks eller "Skal vi få achievements?".

 

Spilte infection i sta, sto en hel haug med vanlige spartans i et lite rom, jeg hadde sverd og var zombie. Først tok jeg en, så double kill, så triple kill, og så fikk jeg rødt på den siste, men tror du faen ikke "Mats10" tenkte han skulle betraye meg. Fy fitte så surt.

Lenke til kommentar
Omg lame.. Overkill achievementen blir jo ikke verdt noe da .. tåpeligt

Den er vel ikke egentlig det fra før heller vil jeg påstå. Går bare på enten flaks eller "Skal vi få achievements?".

 

Spilte infection i sta, sto en hel haug med vanlige spartans i et lite rom, jeg hadde sverd og var zombie. Først tok jeg en, så double kill, så triple kill, og så fikk jeg rødt på den siste, men tror du faen ikke "Mats10" tenkte han skulle betraye meg. Fy fitte så surt.

 

Opplevde noe av det samme istad.. Alle snakket sammen og ble enige om att ale "menneskene" skulle gå inn i "sverd-rommet" på The Pit og zombien skulle få ta alle og få overkill, men neeida. Når han var èn unna achievementen kom det en kukk inn i rommet og blåste pumpehagla rett inn i hodet hans. *irriterende*

Lenke til kommentar

Synes det kan være litt kult jeg, hvis alle blir enige og slikt. Men det er jo alltid en liten homo som må ødelegge, og da blir det bare jævla dritt.

Husker jeg spilte en Ranked FFA på Snowbound, alle ble lissom enige om at vi skulle ta double kill med Laseren-achievementen. Kult tenkte jeg, da får jeg endelig den... helt til det var min tur.. da begynte selfølgelig en nørd å hagla alle i ryggen, og det endte med at alle begynte å skyte vilt rundt seg som i en vanlig match. Jeg bare: WOOHOJESS! :)

 

Tror jeg fikk skylden for det hele også + bad rep av alle i rommet.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å glitche seg til en achievement som Seriously i Gears, dvs å få 10.000 kills uten at du egentlig har fått det. Enig at sånt er drøyt, men hvis det er en liten og ubetydlig en som double kill med Lasern, så er jeg lett med. Handler jo bare om flaks uansett..

 

Edit: Dessuten er ikke det jeg pratet om glitching, men samarbeid. :p

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
Fikk ødelagt for noen da :devil:
alle ble lissom enige om at vi skulle ta double kill med Laseren-achievementen. Kult tenkte jeg, da får jeg endelig den... helt til det var min tur.. da begynte selfølgelig en nørd å hagla alle i ryggen, og det endte med at alle begynte å skyte vilt rundt seg som i en vanlig match. Jeg bare: WOOHOJESS! :)

 

Tror jeg fikk skylden for det hele også + bad rep av alle i rommet.

 

I connected teh dåts.

 

Fikk faktisk Two For One i går. Mangler egentlig bare Overkill, så burde resten bli rimelig enkelt (Mongoose Mowdown og ødelegge en vehicle med equipment).

 

Men det er sant som du sier - det går bare på flaks! Det er irriterende, fordi man vet jo aldri når man har flaks, og man kan ikke si at "jeg er så god at jeg klarte 4 kills på rad" fordi man kan aldri kontrollere de andre spillernes posisjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...