Schnell Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) jeg får ikke til å koble den bærbare til internetten. JEg har alltid fått det til før, men nå kommer det bare "finner ikke nettverk". noen som vet hva jeg skal gjøre? Endret 30. oktober 2007 av Schnell Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sjekk om det trådløse kortet er aktivert. Mulig PC-en din har en 'knapp' som du må slå på eller en tastekombinasjon (Fn + ett eller annet). Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 jeg kan altså ingeting om sånnt.. så.. ehh, hvordan sjekker jeg om det trådløse kortet er aktivert? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 En av flere måter: Kontrollpanel->nettverkstilkoblinger. Hva står det ang. den trådløse tilkoblingen? Hvis deaktivert -> høyreklikk og velg aktiver. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 yesss muhaha fikk det til. tusen takk . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå