Hrundi V. Bakshi Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vurderer gamer.no ett underforum for Crysis i mest populære snart? Nå har det vært ekstremt den siste tiden pga. beta og demoen, men jeg synes det er ganske mange Crysis emner i det hele tatt. PC spill tråden er jo omtrent okkupert av Crysis tråder for øyeblikket... Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det er kanskje på tide med tanke på at spillet snart er ute. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg henger meg på dette forslaget. Jeg tror Crysis kommer til å bli et av de mest diskuterte spillene fremover, så en egen underkategori hadde passet. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Enig her, ser det er mange tråder her i forumet om Crysis, så får vi ryddet opp litt i Pc-Spill Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 ikkje dum ide dette her, støtter den Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Burde kanskje vente til spillet er ute i hvert fall? Blir litt feil å gi en demo et eget underforum. Jeg tviler ikke på at det blir et uaktivt forum, i hvert fall iforhold til hvor lite aktiv noen underforum allerede er. Støttes. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg kom akkurat hit for å foreslå det samme, og fant denne tråden Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Støtter denne. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tror nok at anntallet tråder dabber av etterhvert etter release av spillet, så et underforum tror jeg ikke er nødvendig med mindre aktiviteten rundt spillet fortsetter her på forumet. Det er jo alltid slik når nye spill skal komme, fans maser om en egen underkategori, men når spillet har vært ute i noen uker er det nesten ingen nye tråder om spillet lenger Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Støtter denne tråden jeg også. Hadde tenkt å lage en selv, siden det popper opp en ny Crysis tråd nærmest vær eneste dag. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tror nok at anntallet tråder dabber av etterhvert etter release av spillet, så et underforum tror jeg ikke er nødvendig med mindre aktiviteten rundt spillet fortsetter her på forumet. Det er jo alltid slik når nye spill skal komme, fans maser om en egen underkategori, men når spillet har vært ute i noen uker er det nesten ingen nye tråder om spillet lenger Jeg vil ikke si at Star Wars eller Total War forumene er spesielt populære, så hvorfor ha egne kategorier for de spillene? Fordi de er klassikere? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 For min del kunne godt Star Wars og Total War forumene ha forsvunnet også. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Hvorfor det? De tar ikke akkurat stor plass, og jeg tviler sterkt på at de gjør resten av forumet tregt på noe som helst måte. Endret 4. november 2007 av Runar Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tror ikke det er nødvendig med et eget underforum for Crysis. Ja, det vil florere med poster i det spillet slippes, men noe sier meg dette "ebber ut" etter noen uker. Spør du meg har vi nesten i overkant mange underforum ... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Da kan vi isåfall fjerne en del andre underforum da det er mange det er veldig lite aktivitet i. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tror ikke det er nødvendig med et eget underforum for Crysis. Ja, det vil florere med poster i det spillet slippes, men noe sier meg dette "ebber ut" etter noen uker. Spør du meg har vi nesten i overkant mange underforum ... Når du sier det så kan det kansje være sant. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Såklart når folk ikke har noen miljø for Crysis å gå til så vil jo miljøet ebbe ut, er dere som er ansvarlig for om Crysis blir populært eller ikke. Spillet som alle vet er jo ett mesterverk. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Crysis etter min oppfatning er ett slikt spill som kommer til å bli spilt i en måned etter release så blir det lagt dødt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Mens flere millioners erfaring tilsier det motsatte. Uansett, for de som ikke liker spillet er det greit å få stuet alt vekk. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Crysis etter min oppfatning er ett slikt spill som kommer til å bli spilt i en måned etter release så blir det lagt dødt. Uenig. Tror det vil dukke opp en del clans etterhvert. Jeg har ikke spillet, men er med i en selv allerede. Til saken: Støtter forslaget, syntes det er rart om ikke Crysis skal få sin egen del når vi har relativt "døde" deler som Gothic under mest populære. (Ikke for å snakke stygt om gothic.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå