Gå til innhold

Progresjonsbilder! Bilder før du starta å trene, til idag. (Motivasjonstråd)


Anbefalte innlegg

Som mange av dere som trener vet er bilder som du tok før du startet å trene veldig motiverende å se på,

ihvertfall når du ser hvor langt du har kommet fra dag 1 til idag.

Det er også veldig moro å få tilbakemeldinger.

Positive og negative tilbakemeldinger hjelper i aller høyeste grad på motivasjonen, og det gjør at du vil gjøre ting enda bedre og trene hardere.

 

Denne tråden er for å poste progresjonsbilder av deg selv, og gi tilbakemeldinger hva som kan gjøres bedre.

Husk å alltid legge ved gamle bilder og nye bilder slik av vi enkelt kan se framgangen i treningen din.

Det er forskjellig formål vi har med treningen vår, noen vil bli stor, noen vil se bra ut og noen vil få bort masse overflødig fett, så tråden er for alle.

Vi er alle igjennom faser i livet hvor vi kanskje sliter med sykdom og annet, så det er fritt fram å poste bilder fra før dere ble syk, når dere hadde vært syk, og startet å trene dere opp igjen.

 

Vær så snill å hold deg til topic så kan det hende at tråden kan leve lenge og bli en bra motivasjonsfaktor for oss alle!

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Starter selv med å slenge ut noen bilder av meg selv.

 

Jeg startet å trene etter nyttår i år, med det formålet å få en bra kropp slik at jeg kan føler meg bra med den kroppen jeg har, og at jeg ikke skal slite med problemer som kommer med en dårlig trent kropp. Det gir også selvtillit å ha en bra kropp så det spilte også inn.

 

I Januar satte jeg det målet etter å ha sett på diverse sider av folk som hadde gått fra en dårlig kropp til rene fitness folka. Det ga meg motivasjon til å starte selv.

I starten gikk det veldig tregt med meg, og jeg måtte presse meg selv ut av stolen. Men etterhvert følte jeg meg direkte dårlig av å ikke ha fått trent, så da gikk det lettere.

 

Jeg har kjørt kardio på sykkel og fult kroppsprogram hver gang jeg trener, og har jogget innimellom. Litt varierende om hvor mye jeg trener, i starten trente jeg 2 ganger i uka, men i det siste prøver jeg å holde meg til ihvertfall 2 ganger styrke/kondisjon i uka, pluss at jeg spiller volleyball 2 ganger i uka.

 

Starter med 2 bilder fra Januar 07 før jeg starta å trene:

post-55110-1193586258_thumb.jpgpost-55110-1193586093_thumb.jpg

 

Og 2 Bilder som er tatt nylig, skulle fått tatt et fra sia også men det glemte jeg, får komme senere:

 

post-55110-1203103312_thumb.jpgpost-55110-1203103320_thumb.jpg

 

Februar 08:

 

post-55110-1203103019_thumb.jpgpost-55110-1203103026_thumb.jpg

post-55110-1203103032_thumb.jpg

 

Juli 08:

 

post-55110-1217086552_thumb.jpgpost-55110-1217086585_thumb.jpg

 

Om dere flexer er opp til dere selv, jeg velger å ikke flexe siden mitt gamle bilde er unflexa:D

Endret av OddZen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Folkens!

Syntes det hadde vært moro å sett framgangen siden sist gang dere tok bilder til idag :yes:

 

Har selv oppdatert med årets februar bilder, jeg har vært veldig slapp i det siste både på matfronten og treningsfronten. Dette mye på grunn av at har nettopp fått ny jobb og jobber veldig mye.

Har startet å trene på SATS siden sist gang, og det var et stort skritt fra bare en sykkel og noen dårlige apparater nede i et slitent trenings rom på skolen.

Har merket at jeg får mer ut av treningen etter det :cool:

Men syntes jeg ser god forskjell og jeg nærmer meg der jeg vil være.

Litt større og mer markerte muskler, og litt lavere fett %. Lavere fett % fokuserer jeg ikke på før til sommeren.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...