Insomniatic Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Han som sitter foran meg skyter alltid små stifter på meg med en strikk som han fester stiften i å drar å slipper. Det gjør veldig vondt og jeg har tenkt å ta hevn. Jeg har laget to skytere som skyter Soft Gun kuler. De skyter VELDIG hardt (Kanskje hardere enn softgunnen min) Jeg har postet bilder. Tror dere han vil like å bli skutt av en slik? (EKSTREMT STORE BILDER! POSTET I ZIP MAPPE!) Hva synes dere? Det er to Pistoler. Den beste er i Best Mappen og den andre er i Pistol Mappen Endret 27. oktober 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Softgun er vel ikke det lureste å dra opp i klassen? Ville ha gjort han flau og ydmyket foran alle i klassen heller, svir mye mer! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Softgun er vel ikke det lureste å dra opp i klassen? Ville ha gjort han flau og ydmyket foran alle i klassen heller, svir mye mer! Men det er jo ikke noen softgun Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvis du skal lage det ultimate skytevåpenet bør du ha et tynt metallrør, gaffateip, (sånn gul) oppvaskhanske og erter. Klipp av en av fingerene på hansken, for så å teipe den på den ene enden av metallrøret (som om det skulle vært en dorullskyter). Teip godt putt en ert ned i metallrøret (i den enden det ikke sitter en hanskefinger selfølgerlig. Erten faller da rett ned i fingeren som er teipet i den andre enden. Trekk erten langt tilbake og slipp. Hvis du har perfekte materialer og gjør deg flid med denne skyteren kan den skyte opp mot 100 meter langt. Det svir og få en slik ert i låret fra 5 meter avstand med andre ord. Lenke til kommentar
krize Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Softgun er vel ikke det lureste å dra opp i klassen? Ville ha gjort han flau og ydmyket foran alle i klassen heller, svir mye mer! Men det er jo ikke noen softgun Dette betyr krig vet du ? Ville heller gjort noe annet, han kommer sikkert til å gjøre det samme til deg. Og lagre bildene i jpeg for guds skyld. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Endret 27. oktober 2007 av Gnomenz Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Han har venner Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvis du skal lage det ultimate skytevåpenet bør du ha et tynt metallrør, gaffateip, (sånn gul) oppvaskhanske og erter. Klipp av en av fingerene på hansken, for så å teipe den på den ene enden av metallrøret (som om det skulle vært en dorullskyter). Teip godt putt en ert ned i metallrøret (i den enden det ikke sitter en hanskefinger selfølgerlig. Erten faller da rett ned i fingeren som er teipet i den andre enden. Trekk erten langt tilbake og slipp. Hvis du har perfekte materialer og gjør deg flid med denne skyteren kan den skyte opp mot 100 meter langt. Det svir og få en slik ert i låret fra 5 meter avstand med andre ord. Nå er det vell kanskje ikke så lurt å si dette, men jeg gjør det alikavell ^^, Man kan også bruke røde plast brøytestikker, fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 røde plast brøytestikker Som er? o_O Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jo, sånne har jeg sett før Lenke til kommentar
greiven Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sånn som =iko= sa, det er bedre å ydmyke han fremfor noen. Det må vell være noe du har på han? Det beste er selvsagt ikke hevn i hele tatt, men litt tilsnakk. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) EDIT: Bare slett denne postenhttps://www.diskusjon.no/index.php?act=post&do=edit_post&f=63&t=853282&p=9790721&st=0 Edit Post Endret 27. oktober 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
greiven Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tror han mente veistikken Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Tror han mente veistikken åja.... stupid off topic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Dere er begge 12? Bare gjør noe jævlig mot han. Du er enda for "ung til å vite bedre" Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Helt enig! Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Han har venner Har ikke du venner da? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Helt enig! Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Han har venner Har ikke du venner da? Han har farlige venner Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sånn som =iko= sa, det er bedre å ydmyke han fremfor noen. Det må vell være noe du har på han? Det beste er selvsagt ikke hevn i hele tatt, men litt tilsnakk. Er enig med den Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Helt enig! Hva med å gi han en på trynet i stedenfor? Han har venner Har ikke du venner da? Han har farlige venner Men herregud. Hvor vanskelig er det å få med seg noen av kameratene dine å ta drittungen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg