Retouch Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvem er best av evanescence og Bill kaulitz... Selv synes jeg evanescence Jeg snakker om stemmen dere da^^ Lenke til kommentar
Beli Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bill Kauilitz er litt emo, det er jo ikke Amy Lee.. Men det var stemmen du mente ja. Begge har fantastiske stemmer, men jeg kan si at Amy Lee sine sanger er utrolig vanskelig å synge ( og jeg er sanger selv), som hun behersker. Hun kan også synge veldig variert, mørkt til lyst, og og jeg synes stemmen hennes har et helt spesielt særpreg som ikke Bill Kaulitz har. Stemmen er ikke så sjelden, mens hos Amy kjenner man den igjen med en gang. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 I og med at Amy Lee & co. fortjener kolera, pest, AIDS og døden for å skamløst ha voldtatt, rasert og ødelagt The Smashing Pumpkins' Bullet With Butterfly Wings live (Gud bedre meg for en råtten stemme Amy Lee har live), så må jeg nesten gå med Bill Kaulitz her. Synd, men sant. At Evanescence er et skamdårlig band hjelper heller ikke på saken. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva er best, rød eller blå? Jeg syns Evanescence er helt åkei jeg. Lenke til kommentar
Aina-TH Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bill Kaulitz har klart best stemme og er tøffest Men Amy Lee har jo fin stemme hun også Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (Gud bedre meg for en råtten stemme Amy Lee har live) Hun gjorde da en god figur på MTV Unplugged. Jeg har ikke hørt opptaket som du snakker om, så akkurat det skal jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (Gud bedre meg for en råtten stemme Amy Lee har live) Hun gjorde da en god figur på MTV Unplugged. Jeg har ikke hørt opptaket som du snakker om, så akkurat det skal jeg ikke si noe om. Bomma litt på hvilken sang de hadde covra, det var Zero, ikke Bullet With Butterfly Wings: http://www.youtube.com/watch?v=oYerBPZBxdo De spiller sangen altfor fort (av en eller annen grunn spiller Pumpkins også sangen for fort live), Amy Lee synger som en skambanka kråke og det er generelt ren voldtekt av en kremfet sang. Originalen er her: (studio) (live) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå