svenni84 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva synes dere egentlig om denne? Jeg sliter litt med å bli enig med meg selv om jeg liker det eller ikke. Det blir kanskje litt vel flytende? Det er tre eksponeringer, PS og Photomatix plugin Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 tror dette ble litt vell overredigert, prøv å legg ut en litt mindre redigert versjon, kan virke som det har potensiale med de artige skyene Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fikk virkelig dataspill feeling med det, så ja; det er nok litt vel flytende. Lenke til kommentar
tbotrqual Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvis du ikke hadde sagt at det var et hdr, ville jeg trodd det var et dataspill. Ser jo ikke ut som et fotografi i det det heletatt. Kult! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Syns det bare er rart, egentlig.. Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja det ble skikkelig merkelig og dataspillaktig. Jeg sliter med å få HDR bildene mine til å se fornuftige ut. Greit nok at det kan se kult ut, men hva jeg egentlig vil er å smelte sammen flere eksp uten alle disse maleriske effektene. Det er ikke helt lett. Noen som har tips? Jeg slenger ut tre JPEG-filer og lager en minikonkurranse av det i konkurranse forumet, så får vi se hva folk får til. Mitt forsøk er jo her og tiltaler vel kun Hardware-delen av diskusjon.no . Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Synes også det ser litt fake ut ? ingame pic fra crysis eller ? neida .,.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå