Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Hei alle sammen. Da har jeg fått ned demoen å prøvd den litt. Poster mine bilder så dere kan se hva jeg har sett til nå: Som dere ser så er det ikke rare frames jeg fikk til, selv med min hw Spillet kjøres på 1280x1024 Window mode, ultra high på alt. Alle som har bilder, last det opp her. Men prøv å få med fps info og settings pls! Let the posting begin Endret 17. november 2007 av Arveen Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvor fikk du tak i demoen? Link pls!! Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg forhåndsbestilte spillet å fikk demoen med på lasset. det koster ca 350kr http://common.ea-europe.com/eastore/ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er grafikken som forventet? Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ifra det lille jeg så på til nå, så kan jeg si jeg er ganske imponert til nå. Bølgene var noe av det jeg likte mest i forhold til betaen. Men noe ultra high settings blir det nok ikke på meg ser det ut som *cry* Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ifra det lille jeg så på til nå, så kan jeg si jeg er ganske imponert til nå. Bølgene var noe av det jeg likte mest i forhold til betaen. Men noe ultra high settings blir det nok ikke på meg ser det ut som *cry* Jeg tenker mer sånn i forhold til videoer. Er grafikken like bra som CryTek skal ha (ha hatt) det til, og som de har vist på videoer? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kan noen laste opp bilder når dem spiller i Low? er spent på hvordan det er, for PC-en min kommer bare til og klare det Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ifra det lille jeg så på til nå, så kan jeg si jeg er ganske imponert til nå. Bølgene var noe av det jeg likte mest i forhold til betaen. Men noe ultra high settings blir det nok ikke på meg ser det ut som *cry* Hm, bruker du AA? Kan være noe med at ATI ikke akkurat det crysis støtter best, siden nye drivere er har kommet til G80 + spillet er utviklet på det kortet.. Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ifra det lille jeg så på til nå, så kan jeg si jeg er ganske imponert til nå. Bølgene var noe av det jeg likte mest i forhold til betaen. Men noe ultra high settings blir det nok ikke på meg ser det ut som *cry* Jeg tenker mer sånn i forhold til videoer. Er grafikken like bra som CryTek skal ha (ha hatt) det til, og som de har vist på videoer? Kan ikke svare deg på det helt enda. Skal ta en tur til på litt lavere settings slik at jeg kan få litt mere bilder fra andre steder. Når det kommer, så kan bildene nesten gi deg svar. tilbake om ca 20 min! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er det natten gjennom hele demoen? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ifra det lille jeg så på til nå, så kan jeg si jeg er ganske imponert til nå. Bølgene var noe av det jeg likte mest i forhold til betaen. Men noe ultra high settings blir det nok ikke på meg ser det ut som *cry* Jeg tenker mer sånn i forhold til videoer. Er grafikken like bra som CryTek skal ha (ha hatt) det til, og som de har vist på videoer? Kan ikke svare deg på det helt enda. Skal ta en tur til på litt lavere settings slik at jeg kan få litt mere bilder fra andre steder. Når det kommer, så kan bildene nesten gi deg svar. tilbake om ca 20 min! Kjempe! Kos deg! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Blir det dag visst du står og venter noen timer skal tro? Endret 26. oktober 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Yes 2 min i gjenn av demo nedlastningen Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Litt spent på om det er sant det de sa om at en E6600, 2 GB ram og et GTS/GTX skal kjøre Crysis på ultra high Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Her kommer de: Sate ned grafikken til hva jeg hadde i betaen. altså high/ultra high, windowd og 1024x8xx. Men frames er faktisk dorligere i demoen en den var i betaen :S håper jeg fikk med meg litt mere av hva som er å vise i nattmørket. Bilder ifra dagen kommer ettervert (vist det blir dag da ) Drar på butikken nå, så det blir ingen svar på spørsmål før jeg kommer tilbake. Kos dere i mellomtiden Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Yes 2 min i gjenn av demo nedlastningen ikke glem å post screens da Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er det natten gjennom hele demoen? Tror og håper ikke det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 @Arveen: Du har lignende maskinvare som meg selv, og hvis dette er ytelsen som blir i retail også blir jeg skuffet :/ Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kansje frameraten har noe med at du nå kjører i ultra high... Det kunne du ikke på betaen... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kansje frameraten har noe med at du nå kjører i ultra high... Det kunne du ikke på betaen... Fult mulig, men Arveen, har jo noe av det råeste maskinvaren man kan få nå til dags så allikevel... skuffende som sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå