UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Jippi! Assassin's creed ble ikke utsatt!! Today Ubisoft, one of the world's largest video game publishers, announced its highly anticipated Assassin's Creed video game has gone "gold” and is set to launch in North America on November 13, 2007. The title is one of the most anticipated games for the holiday season, arriving on the PLAYSTATION 3 computer entertainment system and the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft at the MSRP of $59.99 with the Limited Edition priced at $69.99 – rated "M” for Mature by the ESRB. In addition, those who pre-order Assassin's Creed at GameStop will receive an exclusive Assassin's Creed art book bonus when they pick up their game. "We've been working very hard for nearly four years to make Assassin's Creed a reality and now there is a confirmed date when players will get to experience the results of our efforts,” shared Jade Raymond, producer of Assassin's Creed. "This is a huge event for the team. Our biggest reward will be everyone having a lot of good solid fun.” Assassin's Creed PC should be in shops early 2008. Kilde Endret 25. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Herlig herlig herlig.. Da er det bare å forhåndsbestille da. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Done that Spillet ser ganske så orginalt ut.. ikke noe jeg tidligere har spilt i værtfall. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Gledet meg virkelig å se denne nyheten nå, hjertet mitt sank drastisk da jeg så at det kanskje ble utsatt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 God DAMIT hvordan skal dette gå? Assains Creed, Mass Effect, Call of Duty 4, Super Mario Galaxy. November har ikke nok dager lengere til å opprettholde tid nok til å kose seg med alle perlene som kommer. Ah well, sett på kaffekokeren, kjøp aksjer i et kaffeselskap, det blir lite søvn i November. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jippi! bare boxn skynder seg hjem fra tyskland nå så! Skal forhåndsbestilles når VISA kortet kommer i posten, er lei av å betale 60,- i postoppkrav Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) 1 stk gamer ble veldig glad når denne nyheten poppa inn for 10 sekund siden... eg spådde att me fekk ein melding att spillet hadde gått gull i morgo..så ein dag før tiden gjer ikkje noke. Endret 25. oktober 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tror det var mer en 1 stk gamer du Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kjempegodt nytt! Skulle akkurat til å poste i den andre posten at det var snodig at AC ikkje var gått gull endo. Men så linka du til denne posten Urge. Fanstastisk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nei nei og nei.....det blir hardt å prioritere titlene fremover her altså. Så er det jul snart og greier....raka fant til over nyttår. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nei nei og nei.....det blir hardt å prioritere titlene fremover her altså. Så er det jul snart og greier....raka fant til over nyttår. M-m! WTF liksom? Jeg har regninger, og enda mer regninger! Skal vi se - en, to, tre, fire, og fem spill jeg vil ha, det blir ca. 2700 kroner. Det samme beløpet jeg bruker på mat en hel måned! Hvis noen kan opplyse hvor jeg får Assassins Creed billigst, i dette landet, then there will be cake. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så nice da, gleder meg vanvittig mye ja November blir en kongemåned med Assassins Creed, Super Mario Galaxy, Ratchet And Clank ToD, Call Of Duty 4 og Mass Effect Gjelder dette Worldwide eller bare USA? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Nei nei og nei.....det blir hardt å prioritere titlene fremover her altså. Så er det jul snart og greier....raka fant til over nyttår. M-m! WTF liksom? Jeg har regninger, og enda mer regninger! Skal vi se - en, to, tre, fire, og fem spill jeg vil ha, det blir ca. 2700 kroner. Det samme beløpet jeg bruker på mat en hel måned! Hvis noen kan opplyse hvor jeg får Assassins Creed billigst, i dette landet, then there will be cake. Jeg bestilte nettopp 5 spill og det ble 2100 kr med frakt fra canada! VGP Ca 410 kr per ps3 spill. Men om du MÅ kjøpe i norge er vel absoluttspill.no eller elkjøp de billigste plassene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jøss. Hverken Mass Effect eller AC ble utsatt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Lurer på om AC er regionfree på Xbox... Ellers må jeg kjøpe i Norge. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 eg kjøpte AC på absoluttspill.no ....Coll.Edt til 499kr.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Altså dette går bare ikke, jeg klarer ikke så mange sinnsykt gode spill samtidig .......... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Vel Ubisoft spill pleier vel vanligvis å vere sonefrie, så eg satser på å spare noen kroen den veien når det gjelder AC og Naruto. EDIT: Eg må inrømme eg fryder meg litt(samtidig som eg føler med folk) over alle som ergrer over kor mye bra vi får i hendene. Det er godt å vere gamer i disse stunder gutter Endret 25. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dette halvåret er definitivt den beste spillperioden i livet mitt. Latterlig mange bra spill på kort tid. (Vel, jeg vet jo ikke om ME, AC, COD4 og Crysis er bra, men føler meg rimelig sikker på det... ) Lenke til kommentar
Bromlebassen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) eg kjøpte AC på absoluttspill.no ....Coll.Edt til 499kr.. Faktisk gjort akkurat det samme. Men så kom det en "Limited Edition" i tillegg nå, så nå angrer jeg... hehe. Betalte med visa, så ikke mye å gjøre med det. Og har snakka med dem på mail. Collectors Edition er ikke det samme som "Limited Edition". Altså i følge dem så er det tre forskjellige utgaver. Endret 25. oktober 2007 av Bromlebassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg