LucarioX Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) I dag skjedde noe jeg aldri trodde skulle skje i hele mitt liv! Hunden min var ute i hagen og jaktet på et ekorn. Hunden tok sats og spratt rett opp i et tre. Merkelig nok klatret den videre oppover, til slutt satt den fast mellom to grener 5-6 meter oppe. Stakkars hunden klarte ikke å komme seg ned igjen. Selv fikk jeg helt panikk. Hva kunne jeg gjøre? Vel, elsker hunden min så var redd den skulle falle ned og skade seg 5-6 meters fall rett ned på en kort klippet plen er vel ikke akkurat trygt? Vel, ringte brannbilen for hjelp, de kunne nesten ikke tro sine egne ører når de hørte at en HUND satt så høyt oppe i et tree. Heldighvis fikk jeg meget god hjelp og en bil ble sendt med en gang. Takk og lov, de rakk ikke å komme frem før hunden var nede på trygg jord! Vi klarte heldighis å få den ned ved å sette opp en veldig høy stige og bære den ned. Men det var jaggu ikke lett! I ettertid kan jeg ikke gjøre annet enn å le av situasjonen, er jo faktisk litt komisk når en tenker seg om Om brannvesnet hadde en kjedelig torsdags ettermiddag fikk de seg vel hvertfall en god latter. Jaja, kan ikke annet enn å være veldig glad for at alle er i livet! Endret 25. oktober 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja, dette var skikkelig humor.... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja, dette var skikkelig humor.... Ironisk? Vel, er jo litt komisk om du tenker litt over det da Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 ikke for oss som ikke var der. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Ikke vær gledesdrepere da folkens! Trådstarter: Lag deg heller en blogg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva gjør så sure folk i humor kategorien? Artig hendelse. Har du noen bilder, det ville jeg likte å se. Og hvordan i hule heiteste kom den seg opp dit? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Konge! Jeg har garrantert filrt mye. Men seff farlig for hunden. Du skulle ha tatt bilde du! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan han kom seg opp? Nei det skjønner ikke jeg heller. Han hoppet opp over og klorte seg fast i grenene. Hva gjør man vel ikke for en herlig biff på en ellers litt grå torsdags ettermiddag? Hadde bare dyret lært litt av opplevelsen i det minste, men det virker ikke akkurat slik. Han så ikke mye redd ut der han sto og bjeffet etter ekornet og folkene som spaserte forbi på gata. Nå står hunden ved døren og maser etter å komme ut igjen, men den gang ei Tok noen bilder med mobilen, men kvaliteten ble heller tragisk, skal se om jeg kanskje legger dem ut. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Tok noen bilder med mobilen, men kvaliteten ble heller tragisk, skal se om jeg kanskje legger dem ut. We need some proofs Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Vel, jeg advarte dere, kvaliteten er intet annen enn forferdelig (Bildet er nemlig veldig zoomet inn ..) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Haha :!: Den hendelsen må du nok også poste her. Var ikke hunden redd? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Haha, så genialt! Helt utrolig. Har du en u-zoomet versjon av bildet, hvor man ser hvor høyt opp det er? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Nei, har ikke det dessverre. Zoomet inn på mobilen før jeg tok bildet, får derfor ikke zoomet den ut igjen på dataen. Men som jeg sa så har vi regnet ut at det ca. var 5 meter over bakken. For å si det sånn klarte vi det nesten ikke uten hjelp fra brannbil Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 En så liten hund klatrer opp 5-6meter? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hehe, litt sykt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Skulle til å si at det sikkert er en terrier du har og jommen hadde eg ikke rett. Jrt er det vel? Her er en slektning som liker å klatre på fjell. http://www.youtube.com/watch?v=x9vVI_hXZYM Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Nope, der tok du feil gitt. Det er ingen terrier, er nemlig en Dansk Svensk Gårdshund. De ligner mye på JRT, så det var ikke så langt ifra. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva gjør så sure folk i humor kategorien? Skulle akkurat til å spørre. Legger man ut en historie her så stiller man seg helt naken og folk gjør det de kan for å drite deg ut. At det går an. Hvis man ikke har noe fornuftig å si, så gi beng i å kommenter. Selv syns jeg historien var litt morsom fordi jeg har opplevd det samme bare med en kattunge. Katten min var vel 4 uker da den klatret opp i et høyt tre i hagen (på jakt etter en sommerfugl) og skjønte ikke at han måtte komme seg ned igjen. Har hunden klatret noe i ettertid eller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Nope, der tok du feil gitt. Det er ingen terrier, er nemlig en Dansk Svensk Gårdshund. De ligner mye på JRT, så det var ikke så langt ifra.Ta deg en tur innom den store hundetråden så kan vi diskutere litt mer der og ikke ødelegge tråden her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=568474 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Du burde nesten gå til en eller annen avis med den historien. (Hvis du ikke har gjort det alt...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå