Vighilicious Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jobber på en arbeidsplass der vi alltid bruker ørepropper når vi arbeider. Det jeg lurte på var om det finnes øreplugger som demper nok til at jeg kan bruke de på denne arbeidsplassen? Jeg har sett at Shure E2c demper 31 dB, men er dette nok? Dere har vell alle sett de standard gule øreproppene som folk bruker til å dempe lyd, hvor mange dB demper de? Har også sett på Beyerdynamic DTX 50, de demper også litt? Men hvor mye? Setter stor pris på svar her! Hadde vært fantastisk med litt musikk mens jeg arbeider Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg TROR standard demper rundt 31dB, har lest det på en pakke med sånne tror jeg, hvis ikke kan du finne det ut på jobben... Sony MDR-EX71SL demper også men de demper ikke like mye som standard propper så vet ikke om det er proppene for deg selv om de har god lyd... Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei du hadde rett angående hvor mye gule øreplugger demper. I følge Wiki 26 til 33dB. http://en.wikipedia.org/wiki/Earplug Da er det vell trygt og bruke Shure E2c som demper 31 dB! Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror Etymotic research sine ER4, med skum-plugger, skal være noe av det mer isolerende man får tak i. Når jeg går ute med dem, så hører jeg i alle fall ikke en eneste liten bit trafikk... http://www.etymotic.com/ephp/er4.aspx Lenke til kommentar
Deem Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kanskje litt seint for deg Vighilicious, men om noen andre trenger noen støyfrie propper så demper nok disse bra nok ... http://www.dingz.no/php/art.php?id=498598 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 kan bekrefte at Koss The Plug demper svært mye, hvær gang noen setter de i øra hører de ingenting med mindre du roper høyt en halv meter i fra Lenke til kommentar
Deem Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Men Koss the Plug har fått svært dårlige resultater på tester både når det kommer til lyd og komfort... Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg bruker Shure E2c på jobben og de funker utmerket, bra lydkvalitet er det også. Demper nok støy til at jeg ikke får hørselskader på jobben når jeg bruker de. De sitter også greit i øret. De detter altså ikke ut så lett, men det har skjedd. Lenke til kommentar
BSP Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 sennheiser CX300 hvor myedemper de? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Usikker men jeg vet at de demper like mye som en av sony's modeller og de demper ikke like mye som øreplugger... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Demper nok støy til at jeg ikke får hørselskader på jobben når jeg bruker de.Du får også hørselsskader hvis du spiller musikk like høyt eller høyere en støyen på jobben din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå