halodude Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) si deres mening om hvilken brett fra 1-ern eller 2-ern som burde være med i det nyeste spillet. personlig syntes jeg at det burde bli bloodgulch. Endret 23. oktober 2007 av halodude Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) si deres mening om hvilken brett fra 1-ern eller 2-ern som burde være med i det nyeste spillet. personlig syntes jeg at det burde bli bloodgulch. eing, men den lista er lang du har jo lockout, relic, tumbstone, terminal osv side winder fra 1ern Endret 23. oktober 2007 av kinG_brutale Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Lockout, ingen bane kommer noengang i nærheten. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg savner også Blood Gulch. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Lockout definitivt. Og savner en hyperliten og digg bane som Midship. Lenke til kommentar
axelerkul Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hva heter det lille brettet med en liten elv i midten og to temmelig like bygninger på hver sin side av brettet ? og portal mellom de to bygningene, husker ikke om det var fra halo 1 eller 2, men kult brett var det hvertfall. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hva heter det lille brettet med en liten elv i midten og to temmelig like bygninger på hver sin side av brettet ? og portal mellom de to bygningene, husker ikke om det var fra halo 1 eller 2, men kult brett var det hvertfall. Beaver Creek Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Blood Gulch, Blood Gulch, Blood Gulch, BLOOD GULCH!!! Er ikke no Halo multiplayer uten det brette! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Blood Gulch, Blood Gulch, Blood Gulch, BLOOD GULCH! Er ikke no Halo multiplayer uten det brette! VALHALLA er det NYE Blood Gulch bare med NYE farger og noen FJELL. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Blood Gulch, Blood Gulch, Blood Gulch, BLOOD GULCH! Er ikke no Halo multiplayer uten det brette! VALHALLA er det NYE Blood Gulch bare med NYE farger og noen FJELL. Nei, Valhalla har ikke tanks Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Blood Gulch, Blood Gulch, Blood Gulch, BLOOD GULCH! Er ikke no Halo multiplayer uten det brette! VALHALLA er det NYE Blood Gulch bare med NYE farger og noen FJELL. Nei, Valhalla har ikke tanks Forge FTW! on-topic, så ville jeg likt å se den banen som bare er en øy med den store forerunner bygningen fra Halo 2 i Halo 3. Likte den banen veldig godt! Lenke til kommentar
roolf Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 on-topic, så ville jeg likt å se den banen som bare er en øy med den store forerunner bygningen fra Halo 2 i Halo 3. Likte den banen veldig godt! Den heter Relic! Personlig ønskeliste er at brettene Lockout og Midship fra Halo2 kommer til halo3. Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Så vidt jeg har forstått er det nye maps på vei til Halo 3, og at Bungie ser at det er behov for mindre, symmetriske maps. Kan bli bra! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Blood Gulch, Blood Gulch, Blood Gulch, BLOOD GULCH! Er ikke no Halo multiplayer uten det brette! VALHALLA er det NYE Blood Gulch bare med NYE farger og noen FJELL. Tullprat! Det fins bare en Blood Gulch, og Valhalla kan ikke måle seg med det! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Så vidt jeg har forstått er det nye maps på vei til Halo 3, og at Bungie ser at det er behov for mindre, symmetriske maps. Kan bli bra! Tipper vi får se 8-9 nye maps til sommeren. Er liksom ingen av banene nå som står ut som veldig bra. Lockout var jo dritbra, håper på en sånn bane med masse shortcuts og "hemmeligheter" som den hadde. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tipper vi får se 8-9 nye maps til sommeren. Er liksom ingen av banene nå som står ut som veldig bra. Lockout var jo dritbra, håper på en sånn bane med masse shortcuts og "hemmeligheter" som den hadde. vilke hemeligheter?? mener du dei sykt eksplosive boksene? (dei var konge) eller alle hålene du datt ned i for å få gode våpen?? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 vilke hemeligheter?? mener du dei sykt eksplosive boksene? (dei var konge)eller alle hålene du datt ned i for å få gode våpen?? Hehe, nei. Sånt du må spille lenge for å finne ut. Ikke hemmeligheter, men "Hemmeligheter". Snarveier. For eksempel, hoppe rett opp til taket, hoppe rett opp til sniperen fra alle kanter, hoppe rett opp fra den flagg-"brua", og sånt. Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er forsåvidt enig der, men jeg synes at de fleste er gode maps. Guardian er inspirert av Lockout, og selv om det ikke er det samme, så synes jeg den er bra. Valhalla erstatter Coagulation fint, men jeg savner maps som Beaver Creek og Sanctuary. Construct, Isolation, Narrows og Epitaph er bra maps, og ligner lite på det man har sett tidligere i Halo, og at de har gått nye veier er positivt, men jeg håper de henter mer inspirasjon fra det gamle og gode med de nye mapsene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er forsåvidt enig der, men jeg synes at de fleste er gode maps. Guardian er inspirert av Lockout, og selv om det ikke er det samme, så synes jeg den er bra. Valhalla erstatter Coagulation fint, men jeg savner maps som Beaver Creek og Sanctuary. Construct, Isolation, Narrows og Epitaph er bra maps, og ligner lite på det man har sett tidligere i Halo, og at de har gått nye veier er positivt, men jeg håper de henter mer inspirasjon fra det gamle og gode med de nye mapsene. Ser ikke helt det med nye veier. Er vel bare nye maps, som alle andre nye maps? Isolation er forresten det verste mapet siden... jeg vet ikke. Den suger. Guardian er heller ikke i nærheten av like bra som Lockout. Passer ikke til Flags i det hele tatt heller. Brukte å spille "1-Flag fast" på System Link - var favoritten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 on-topic, så ville jeg likt å se den banen som bare er en øy med den store forerunner bygningen fra Halo 2 i Halo 3. Likte den banen veldig godt! Den heter Relic! Personlig ønskeliste er at brettene Lockout og Midship fra Halo2 kommer til halo3. Ahh.. Me wants Relic remake! (dårlig engelsk fordi det er morsomt! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå