Gå til innhold

Trøbbel med Komplett


Anbefalte innlegg

Hvis du har feilsøkt ett hovedkort i 40timer, gjort alle tester i boka, endret maskinvare konfigurasjon ørten ganger, samt funnet ett annet hovedkort som ikke har problemene, burde ikke da Komplett ta hovedkortet i retur uten spørsmål?

 

Det at ett produkt er umulig å få til å virke, mens andre virker med en gang, burde da automatisk kvalifisere for retur?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig... Gå inn på kontosidene dine på komplett.no, og inn på "mottatte bestillinger" eller noe sånt, og trykk på knappen der det står "Returner produktet innenfor garanti" Deretter følger du instruksene...

 

Hadde bare vært så enkelt.

 

Jeg har hatt direkte kontakt, der de nekter for at utstrakte problemer med ett produkt ikke er retur grunn i seg selv.

 

Jeg har nok testet produktet en smule over gjennomsnittet. Dette er ingen garantisak. Jeg mener at produktet generelt ikke holder mål eller er i henhold til annonseringen. Når de ikke vil løfte en finger under feilsøking, samt at produsenter mister tunga, gjør at en ikke vil ha produktet.

 

De kan, i teorien, finne en fiks, og da er det ingen garanti sak. Men de gidder ikke eller nekter å hjelpe deg underveis.

 

Ingen ting har gått i stykker på kortene heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva er det som er problemet med hovedkortet?

Det støtter ikke 4gb ram skikkelig, og man kan glemme 8gb. Nå er ett kort i retur.

 

Mens kortet er i retur, slipper Gigabyte en bios oppdatering, 6 måneder etter at problemet først ble rapportet. Denne fikser de fleste problemer, men maskinen er enda ikke helt stabil med 4gb.

 

Før fikk man horisontale striper ved bruk av 4gb. Disse er nå borte, men pikasso er tilbake ved 8gb. Ustabiliteten er der fremdeles, men den blir det sabla vanskelig å fremtvinge for leverandør, da den kommer og går.

 

Gigabyte har heller aldri vedgått problemet og reklamerer fremdeles for 16gb RAM støtte, og at man må benytte Windows 64bit for å dra nytte av dette. Jeg krever nå heving av kjøpet grunnet feil i markedsføring, så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...