Alt-Ctrl Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) http://developer.valvesoftware.com/wiki/MINERVA Fikk opp link til den via en steam nyhet i dag. Noen som har prøvd det? Laster ned nå i såfall, ser artig ut i hvertfal. edit: Spilt litt nå. + Creepy stemning + Synes mapsa er bra gjennomført. + Musikken gir god stemning til tider + Foreløpig virker det som om det er mulig å utforske litt mer enn hva VALVe pleier å la deg gjøre i sine HL spill. Tenker da på nede i bunkersen. - Beskjedene du får er merkelige ala "ops jeg glemte visst å fortelle deg at det er et skip fullt av soldater som kommer inn ... sorry" - Muligens overdreven bruk av musikk, kjipt med musikk når du møter på soldater, liker å høre etter hvor de er hen. - Ingen nye våpen (foreløpig dit jeg er) Endret 22. oktober 2007 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Gammel post men. Dette var utrolig kult. Kom tilfeldigvis over det. Hadde aldri hørt om det før. Anbefaler alle som likte half life 2 til å prøve det. Minerva's hjemmeside. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Da har jeg også prøvd MINERVA. Synes det va spennende og synes det minner litt om Lost Coast. Har allerede funnet bugs og måtte derfor starte på nytt pga. at jeg glemte å save. Anbefales å prøve ut. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Husker dette. Musikken hadde en utrolig spenningsskapende effekt. Men den kunne være litt irriterende når du lista deg rundt i gangene der og hørte etter om det var fiender der Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har nettop lastet det ned, og prøvd det såvidt... Men jeg sliter litt, jeg har nemlig ingen HUD! (Ingen ammo/hp info, radar, eller noe annet, forutenom crosshairen) Samt er det eneste jeg kan, å hoppe og skyte.. Ikke zoome (z), eller crouche, løpe eller gå sakte... noen flere med samme problem? Det virker forøvrig stilig. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Opplevde det samme da jeg startet new game. Ingen sikte, ammo eller noe som helst. Prøv å restarte spillet. evt. new game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå