XtaZ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 LINK Kan bli heftig om dette er sant Får håpe 360'n ikke går veldig mye opp i pris da Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Håper den kommer med 120GB disk også. Da kommer jeg ihvertfall til å kjøpe den. Tror også dette er et lurt steg av Microsoft. Innebygd WiFi hadde vært tingen. Birger Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Dette er nok en logisk utvikling etterhvert som prisene på HD-DVD-drev synker. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vræl! Jeg som nettopp kjøpte Halo-utgaven. Blir definitivt en fet maskin da. Om bare prisen blir akseptabel bør denne selge en del. Vil garantert hjelpe HD DVD-formatet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Den eksterne HD DVD-greia koster vel litt over 1000 kroner. Da bør det være mulig å fikse en intern versjon for f.eks. 500 kroner ekstra enn hva konsollen koster nå. Prisene er jo uansett på vei ned. Kanskje X360 Elite får HD DVD, mens Premium fortsatt har vanlig DVD og er en god del billigere så folk kan velge. Edit: Ser billigste kombinerte HD DVD/DVD-leser i prisguiden koster 700 kroner nå, så snart er de så og si like billig som vanlig DVD-lesere og MS trenger ikke tenke på økte kostnader. Endret 19. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva skal HD DVD drevet brukes til da? Filmer? elr spill i tillegg? Viss det skal brukes på spill bør jo alle 360ene ha HD DVD i seg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Blir 100% sikkert bare for filmer. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Dette er jo bare spekulasjon fra ende til annen. I believe that more content providers will get behind the format and that the likes of Microsoft who are big supporters of the HD DVD format will bring out an Xbox with a built in HD DVD player. This is a given. Les: "jeg har et stort rompehull som jeg drar mye rart ut fra." Hadde selvsagt vært lønnsomt å ha et HD DVD drev i Xbox'en, siden det vil pushe flere filmer, men nå har MS blånekta for å noensinne komme med innebygget HD DVD drev. Er alltid kjipt å se disse firmaene gå bort ifra løftene sine. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Toshiba Working With Microsoft On New Entertainment Xbox LINK Endret 19. oktober 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Toshiba Working With Microsoft On New Entertainment Xbox LINK Jaja, der kan du se. Jeg skjønner jo forsåvidt hvorfor de gjør det (om det stemmer). Ser ut som en spennende maskin. Håper bare den ikke blir så spennende at jeg blir frista til å kjøpe den. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er vel nå man skal gjøre som en del andre, klage på hvordan MS ikke fokuserer nok på spill. bla bla bla.. Nei, men seriøst så høres den boksen meget bra ut. Og med ett samarbeid med Toshiba så blir nok HW kvaliteten av en annen verden. Meget positivt for MS tror jeg. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hadde selvsagt vært lønnsomt å ha et HD DVD drev i Xbox'en, siden det vil pushe flere filmer, men nå har MS blånekta for å noensinne komme med innebygget HD DVD drev. Er alltid kjipt å se disse firmaene gå bort ifra løftene sine. De har vel bare lovt at de ikke vil slippe spill på HDDVD.. noe som er noe helt annet enn å bygge et drev inn i boksen? Kommer en Xbox360 med innbygd HDDVD blir det en slik en å se her i huset ihvertfall! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Toshiba Working With Microsoft On New Entertainment Xbox LINK Lyder godt! Birger Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Toshiba Working With Microsoft On New Entertainment Xbox LINK Lyder godt! Birger Oooooooh....Sweet Mary, Mother of the Great Athlete on the cross! Dette er gode nyeheter. Verdt å vente på: slutten av 2008 eller vår 2009. Stillegående, HD DVD.... oi oi oi Long live the console wars! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Flott med X360 med innebygget HD-DVD, og boxer som virker, og med HDMI. Men syns de burde lage ÈN box nå, slippe den, og bli ferdig med det! Mange her inne har jo allerede hatt 2-3 X360'er! Lag det skikkelig første gangen! Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 hvis prisen ikke blir for høy så blir det nok til at jeg selger den jeg har nå og kjøper inn denne versionen med en gang den kommer. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 At det kommer nye revisjoner hele veien er vel ingen dum sak.. det betyr jo bare at det hele veien er mulig å finne en billig brukt en! Alle som absolutt måååå ha den nyeste versjonen selger som oftest den gamle og da blir det mye bra og billig på bruktmarkedet.. som er med på å utvide bruker basen! Som er med på å få flere 3. parts utviklere til å lage spill til boxen .. og så videre.. Go Go ToshiBox 360!! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Håhåhå! Dette hadde vært snacks! Jeg har savnet muligheten til å bruke den som opptaker! Jeg mener å ha lest et eller annet sted at litt av denne opptaksmuligheten allerede ligger der, men jeg husker ikke hvor jeg leste det, så noen kilde kan jeg dessverre ikke gi. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Toshiba says no to new Xbox 360 HD DVD rumour Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå