Gå til innhold

Last ned Guitar Hero 3-demo her!


razh0r

Anbefalte innlegg

Noen som er keen på å spille demo av Guitar Hero 3 akkurat nå?

 

NY RASK LINK: http://www.megaupload.com/?d=5OX44D2U

 

Enjoii:)

 

 

edit: Moderator: Om dere finner dette innholdet ulovlig, vennligst slett hele tråden. Jeg har ikke funnet noe tegn på at dette kan være ulovlig ennå ihvertfall, derfor tar jeg meg friheten til å poste informasjonen til flere lesere.

 

*Moderatornotis: Dette ser lovleg ut, tråden åpnes igjen. Demoen kan lastes ned her: http://www.comnetslash.com/2007/10/19/guit...legal-download/

Endret av razh0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hvertfall ikke fått testet ennå, holder på å laste ned.

 

 

Demoen inneholder disse fem sangene hvertfall:

 

1. Pat Benatar - Hit Me With Your Best Shot

2. Priestess - Lay Down

3. Pearl Jam - Evenflow

4. Scorpions - Rock You Like A Hurricane

5. Tenacious D - The Metal

 

 

På Demonoid sine sider er det mange som kommenterer at dette fungerer supert, tilogmed på umoddete boxer, som nevnt.

Endret av razh0r
Lenke til kommentar
Hmm, jeg har ikke gitar så da er det vel ikke noe vits.

 

Kommer an på hva du mener med "vits". Joda, Guitar hero kan spilles med håndkontrollere istedenfor "gitar", men gitarene er jo 99% av moroa da, dessuten får du ikke gjort tekniske ting som Pull-offs og hammerons. Det betyr at det blir vanskeligere å spille enkelte av sangene helt perfekt (men ikke umulig) sist men ikke minst må du trykke på en knapp for å få star power og det fører ofte til at du misser et par toner like etter.

 

Dessuten er det skulderknappene som erstatter 4 av fargeknappene, den siste fargeknappen (orange) erstattes av en av de fire fargeknappene (husker ikke hvem) med det resultat at de eneste tonene du vil klare å spille med letthet er de 4 som ligger på skulderknappene, så hver gang det kommer en "orange" tone bommer du nok på den, hvis du ikke har veldig lange fingre :)

 

P.S: Hvis du holder deg til de 2 laveste vaskelighetsgradene slipper du de orange tonene (gjorde i hvert fall det i 2ern)

Lenke til kommentar

Testet dette tidligere idag og det funket fint fint.. Ser ikkje at dette kan være noe å bli bannet for.. Jeg har spilt demoen på min Umoddede Xbox så ser ikkje ka som skal være ulovlig.. Knota litt da.. for eg skjønte ikke hvor jeg skulle starte demoen når jeg hadde CDen i.. Men fant den til slutt i listen med alle på HDen.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Da kan jeg i alle fall bekrefte at det fungerer fin-fint på umoddede Xboxer (blir liggende under "Demos") og her er mine førsteinntrykk:

- Lyden som kommer når man bommer på en note høres ut som et kassaapparat - hva faen? Håper dette blir byttet i den endelige versjonen. Foretrekker "ploing" som kommer i GH2.

- Grafikken er generellt bedre enn på GH2, men ikke på det feltet folk faktisk ser - gitarnakken. Lange noter ser litt kjipere ut enn før, og de beveger seg ikke like bra når man bruker whammy bar som de gjorde i GH2 og stjernene har nå fått myke kanter og ser merkelige ut.

Får heller ikke like stor følelse av å spille selve musikken, føler litt at jeg spiller oppå musikken men dette kan ha sammenheng med at låtene ikke er allverden eller at det er lenge siden jeg har spilt GH2 nå.

 

Jeg må nok uansett kjøpe det ettersom jeg er GH-junkie, men jeg er bittelitt skeptisk til hvorvidt det blir bedre enn GH2. Nå er dette uansett bare en demo, så jeg krysser fingrene for at alt vil være fantastisk når spillet havner i butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...