Gå til innhold

Zero Punctuation anmelder spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digger den fyren, selvsagt går han litt inn for å kritisere spillene. Som han sier, ingen liker han når han er snill med ett spill.

 

Dårligste må være Halo 3, kritiseringen var ganske tam og forutsigbar. Og han hoppet over multiplayer, det jeg trodde ville være høydepunktet i slaktingen. Ikke fordi multiplayer delen er dårlig, men Halo 3 fans faller lett i samme kategori som public CS servere...

Lenke til kommentar

Liker han veldig godt for jeg er kjempe enig i han! Jeg har sett alle videoene han har laget og han er både morsom, rett og animasjonene er geniale :3

 

Det han mente med halo 3 anmeldelsen er at det er flere personer som ikke bryr seg om multiplayer og det er sant at hvis et spill er perfekt kan det ikke unskylde seg for noe.

Lenke til kommentar

"A new character is brought in without warning and everyone acts like they've always known him (..) so being introduced to a new one at this late state, is like coming home from school to find a walrus sitting at the family dinner-table and you're the only one who seems to notice"

 

Fantastisk! :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Han er fantastisk god og dritmorsom anmelder synes jeg. Selv om jeg likte noen av spillene han klaget på betyr ikke det at alle MÅ ha samme mening som meg. Dessuten har han jo anmeldt nesten bare bra spill. Filmene gir ekstremt god gjenseingsverdi siden du ikke forstår alt han sier første gang som oftest, og fordi han av og til gjemmer tekst i filmen.

 

Her er tre filmer han lagde før ble fisket opp av the escapist også http://www.fullyramblomatic.com/reviews/

 

eneste som var litt teit var at han anmeldte team fortress 2, men ikke moh: airbourne eller halo 3s multiplayer.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er ikke så mye å ta seriøst fra denne siden slik sett, men det gir i alle fall god underholdning på flere måter. En måte er fanboys som skriker lungene såre fordi han disser favorittspillene (kommentarene deres er hærlige) så kommer anti-fanboys og forteller hvorfor han har rett (enda mer priceless fun her) og sist men ikke minst har man filmen i seg selv.

 

Dette er jo som et kinderegg, 3 ting på en gang, ja det er faktisk mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...