Fromage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har en Mercedes 300 SL 1990 modell. I det siste har alarmen begynt å slå seg på når bilen er låst. Har smurt opp de fleste bryterne i dørene og bakluken + smurt opp alle sikringene. Har måtte koble ut hornet til alarmen. Sikring nr. 5 i bakluken går dessverre ikke an å ta ut da det går andre ting på denne kursen. Er det noe annet jeg kan gjøre? Må ha bilen ulåst inntil videre... Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du sjekket batteriet til den øh.....hånd tingen?? Jeg vet at noen alarmer kan begynne å sette i gang når det er dårlige batterier Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mulig du bare må justere ned følsomheten på alarmen, hvordan dette gjørest må du høre med fabrikant/selger. hvis ikke kan det hende det er DENNE karen som har det gøy med deg... hehe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hvis ikke kan det hende det er DENNE karen som har det gøy med deg... hehe Det hadde bare vært DRITFETT!! hehehe Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du nivåregulering på bilen? Jeg hadde en liten lekasjen på nivåreguleringen slik at føleren for stjeling av dekk ble aktivert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kan være en sensor som begynner å svikte. Er dette en fabrikkmontert alarm? I så fall kan verkstedet lese ut hvilken sensor som har løst ut. Jeg har tidligere byttet kupesensoren i taklyset foran, og har nå problemer med sensoren i ene sideruten bak (stv). Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Kan være en sensor som begynner å svikte. Er dette en fabrikkmontert alarm? I så fall kan verkstedet lese ut hvilken sensor som har løst ut. Jeg har tidligere byttet kupesensoren i taklyset foran, og har nå problemer med sensoren i ene sideruten bak (stv). Det er originalalarmen som står i. Tror nok det er best å sette den inn til sjekk. Evt. få verkstedet til å koble den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå