Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Alarm som slår seg på i utide

Fromage

Anbefalte innlegg

Har en Mercedes 300 SL 1990 modell. I det siste har alarmen begynt å slå seg på når bilen er låst. Har smurt opp de fleste bryterne i dørene og bakluken + smurt opp alle sikringene. Har måtte koble ut hornet til alarmen. Sikring nr. 5 i bakluken går dessverre ikke an å ta ut da det går andre ting på denne kursen.

Er det noe annet jeg kan gjøre? Må ha bilen ulåst inntil videre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Mulig du bare må justere ned følsomheten på alarmen, hvordan dette gjørest må du høre med fabrikant/selger. hvis ikke kan det hende det er DENNE karen som har det gøy med deg... hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Kan være en sensor som begynner å svikte. Er dette en fabrikkmontert alarm? I så fall kan verkstedet lese ut hvilken sensor som har løst ut. Jeg har tidligere byttet kupesensoren i taklyset foran, og har nå problemer med sensoren i ene sideruten bak (stv).

Lenke til kommentar
Kan være en sensor som begynner å svikte. Er dette en fabrikkmontert alarm? I så fall kan verkstedet lese ut hvilken sensor som har løst ut. Jeg har tidligere byttet kupesensoren i taklyset foran, og har nå problemer med sensoren i ene sideruten bak (stv).

Det er originalalarmen som står i. Tror nok det er best å sette den inn til sjekk. Evt. få verkstedet til å koble den ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...