MartinGoesWild Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som kan hjelpe meg med den? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Du har jo fått svar i den andre tråden din! Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Du har jo fått svar i den andre tråden din! Men det ''svaret'' virker ikke. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tror du bare kan slutte med spillet med en gang jeg Svaret er "new".. 3 første bokstavene i newbie. var a = "newbie"; var b = a.substring(0,3); if (password == b) { location.href= "?page=levels&level=3&pw=" + password; } Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Tror du bare kan slutte med spillet med en gang jeg Svaret er "new".. 3 første bokstavene i newbie. var a = "newbie"; var b = a.substring(0,3); if (password == b) { location.href= "?page=levels&level=3&pw=" + password; } Takk for den. Men ossen får jeg Kilde koden ut fra den boksen? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Du kan høyreklikke på "Level 3" på Levels-listen og lagre mål/fil som. Se deretter gjennom kildekoden. http://masticore.neonnero.com/HackorDie/?page=levels Håper du lærer deg å lese svarene du får i fremtiden. Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 http://masticore.neonnero.com/HackorDie/?page=levels Håper du lærer deg å lese svarene du får i fremtiden. Jeg gjorde jo det.. Da klikka IE helt. Fikk ikke noe Kilde kode.. Fikk en boks jeg ikke kunne gå ut av,, Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sikker på at du trykker med _høyre musetast_, får frem en meny, og trykker "Lagre mål som..."? At du bruker IE til å "hacke" med, sier jo sitt. Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Sikker på at du trykker med _høyre musetast_, får frem en meny, og trykker "Lagre mål som..."?At du bruker IE til å "hacke" med, sier jo sitt. Jeg bruker Opera til kilde kode. Men det funka ikke med Høyere museklikk på Opera og Lagre mål/fil. Bare med IE! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Men, da funka det jo i IE da? Skjønner ikke helt problemet ditt..? Lenke til kommentar
MartinGoesWild Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Men, da funka det jo i IE da? Skjønner ikke helt problemet ditt..? Det funka og lagre ja. Men når jeg åpna den, klikka den og låste seg ! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Klikka IE når du prøvde å åpne filen du lastet ned? Prøv å åpne filen i notisblokk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har me ein tråd om emnet så er det ikkje nødvendig med fleire, bruk denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...6539&st=800 Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg