Alexander Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 I går besluttet Norsk filmfond å tildele tilsammen 1,6 millioner kroner til fire kommende dataspill. Blant annet et Iron Maiden spill. http://www.dagbladet.no/kultur/2007/10/13/514938.html - Spillets dramatiske bakteppe er et møte mellom de norrøne gudene og Iron Maidens univers. «Play With Madness» har et fantastisk galleri av karakterer. Tanken er de norrøne gudene må ha hjelp fra Eddie og bandets medlemmer når Ragnarokk truer. Handlingen sparkes igang når Eddie får et oppdrag av Odin og legger ut på en verdensturné som mellom annet fører til et blodig slag mellom norske vikinger og japanske samuraier. Spilleren kastes med hardrockens kraft inn i det norrøne Ragnarok, skrives det om spillet i pressemeldingen. Er stor Maiden fan, men den beskrivelsen på ett spill er noe av det drøyeste mest harry jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hahahahah! Jeg er en stor maiden fan, men dette her høres helt jævlig ut Omtrent like god story som spillene man finner på cornflakes pakkene :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Alle spill som er basert på et eller annet heavy metal band har vært fullstendig grusomme, liksom den typen ondskap som skjer når Mattel lager et Barbiespill for kun EN enkelt målgruppe, og det er dritunger som leker med dukker. "MAMMA! VI MÅ HA BARBIESPILLET!! JEG HAR 10 DUKKER!".. "DAMN. JEG MÅ HA IRON MAIDEN SPILL! JEG DIGGER JO IRON MAIDEN!". De tenker "dette blir mye penger, spillet kan suge. Vi slenger inn noen maiden-låter, Eddie, leier inn noen billige grafikere som kan lage et tomb raider-aktig spill. Yeah!"' Det er forresten allerede laget et maiden-spill, det heter Ed Hunter. Det er det mest forferdelige FPS-spillet noensinne, teksturene ser ut som de er laget av en 12-åring i Paint, man springer rundt som Eddie og skyter på monstre..men hey, det er noen maiden-låter der. "Kongespill!".. Eller hva med Earache's Extreme Racing? Et BEDRITENT mario kart-aktig spill med musikk fra diverse Earache-bands. Sånne spill er et hån mot folks intelligens. Endret 13. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 ^^true true... Men hey! Det er et Iron Maiden spill. Det må testes! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du går rett i fella, ja Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 facepalm.jpg Lærte ikke folk NOE av makkverket Ed Hunter? Selv bandmedlemmene sa jo i ettertid at spillet var håpløst utdatert allerede da det kom ut. Maiden gjør seg best på plate, på DVD og på scena. Ikke i spillform. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Synes det virker som en ypperlig kandidat til å ta på seg pirathatten når det slippes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hehe, tipper det er så dårlig at ingen piratgrupper gidder legger merke til det engang. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Men skattepengene våres skal det få for det Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Men skattepengene våres skal det få for det Du har ett poeng, det er utrolig at filmfondet kan hive penger etter noe som så tydelig kommer til å bli en elendig reklamejobb Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er lett å forhåndsdømme sånne spel, men dei blir svært sjeldan bra. Det er spel der det blir meir fokusert på merkevaren som skal promoterast enn kvaliteten på spelet. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er det noen som har prøvd Kiss sitt Psycho Circus, det så i alle fall stiligt da det kom ut, har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jau, når Kiss "klarte det", kan vel Iron Maiden også klare det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei, psycho circus sugde akkurat like mye som Ed Hunter. Jeg HAR prøvd det. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei, psycho circus sugde akkurat like mye som Ed Hunter. Jeg HAR prøvd det. Nja, riktig så ille som Ed Hunter var det ikke, vil jeg si. Men det var allikevel et ekstremt ensformig spill med relativt lav underholdningsverdi. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jaja, kan ikke bli verre enn Kiss sitt forsøk på spill "KISS: Psycho Circus - The Nightmare Child".....gudd DET var drit spill det..... Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jaja, kan ikke bli verre enn Kiss sitt forsøk på spill "KISS: Psycho Circus - The Nightmare Child".....gudd DET var drit spill det..... Ed Hunter er faktisk verre. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hehe, tipper det er så dårlig at ingen piratgrupper gidder legger merke til det engang. Jeg er ett hundre prosent sikker på at SKIDROW tar på seg oppdraget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Høy, man kødder ikke med skid row (bandet altså). Jeg hadde en dongerijakke omtrent dekket av Skid Row-merker når jeg var yngre. WE ARE THE YOUTH! *DADA*! GONE! *DADA*! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD Helt off-topic men jeg bare måtte få det ut. Endret 15. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hehe, SKIDROW som i warez-gruppa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå