binko Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Tjolaheisann hopp! I stad da jeg spiste min Go`Morgen yoghurt, kom jeg på en litt rar ting jeg gjør. Jeg blander ikke faktisk de to sammen, som man skulle tro, jeg spiser de litt annenhver. Først tar jeg den søte lille plastskjeen i den nøtte-bær saken, så dypper jeg skjea i yoghurten og spiser det. Såh, her kan du innrømme små-rare ting du egentlig holder hemmelig. Ikke kom med de sjokkerende jeg-er-gravid-i-sjette-måned tinga i DENNE tråden, men mer sånn.. "drar alltid ned to ganger"... "volumet står alltid på 15..." osv. Utdyp. Ellers kommer her admirator-mann og slår oss. Kapisch? Have fun! EDIT: Enda en update. Denne ble populær! Endret 23. september 2008 av Binko Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vil ikke innrømme. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Setter alltid lyden sånn at tallene er på rekke, 12, 23, 34 også videre Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Når jeg spiller kabal må bestandig essene være i rekkefølgen: hjerter --> ruter --> kløver --> spar Endret 12. oktober 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Heh, kult... Come on! Skriv inn! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er en tvangstanke jeg for tiden prøver sakte men sikkert å få bort fra livet mitt.. Om jeg kjøper en pølse på for eks. Narvesen må jeg alltid "teste" ketchupen/Sennepen/Dressingen på en serviett før jeg kan ta det på pølsa. 1 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Må alltid klappe hunden to ganger på hodet, si navnet dens raskt og hviskende, ta den på snuten, og brette opp det ene øret før jeg går til skolen. Det er vel en slags tvangstanke. Har holdt på med det i snart 2 uker. Kun når jeg går til skolen, aldri til noe annt enn skolen Og btw: Jeg klemmer også boller flate !! Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Hehehe, brette opp det ene øret..? Jaja, mye rart. Hadde sånn låse-sak før, måtte kvantuppel-sjekke at døra var låst, men tror det var mye pga at foreldrene mine pressa på at jeg ikke måtte glemme det... Hehe... Keep `em coming! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Klemmer slike vanlige hveteboller flate. Though har jeg ikke problemer med å innrømme det. En annen ting er at jeg alltid skal ha det helt stille når jeg ser på TV. Er fæl til å hysje på de rundt meg. Jeg fokuserer skikkelig på tv-en og orker ikke folk som prater eller spør meg om noe. Sikkert irriterende for de som må se på TV samtidig som meg. ^^ Ellers kommer jeg ikke på flere ting i farta. Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Heh, ett sted må man jo rømme fra hverdagen og... Argh! Nå høyreklikker jeg igjen... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har alltid på meg hatt når jeg sover. Litt tungvint, men klarer ikke å la være Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal ikke le, men var litt rart å lese! Men jeg vet hvordan det er hvis du IKKE gjør det, men bare ikke hvorfor... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg kjenner noen som har tre i stua. De setter det fast, og henger ting på det Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Okay... det var jo en smule eksentrisk, da. Men kult nonetheless. Men.. hvorfor? Sier de det? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg lukter på alt før jeg spiser det Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg markerer tekst og venstreklikker hele tiden, veit ikke hvorfor egentlig. Sikkert en uvane. Edit: Glemte å lage firkanter(markering) når Windos laster og at jeg hiver på eks mobilen når jeg sitter i ro og ikke har noe å gjøre. Endret 12. oktober 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
naish Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har en tendens til å plutslig skrive engelsk på MSN, blir ofte lange samtaler på engelsk Så har eg en tendens til å bruke vanvittig masse smileys, spesielt i SMS :o Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Høyreklikke på skjermen (ganske så ofte, egentlig) for så å trykke kjapt på venstre igjen: Have fun! Haha, akkurat det gjør jeg og. Ikke peiling på hvorfor... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Okay... det var jo en smule eksentrisk, da. Men kult nonetheless. Men.. hvorfor? Sier de det? Tror det har med religion å gjøre. De går rundt det og synger og sånt... Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tror det har med religion å gjøre. De går rundt det og synger og sånt... Hvor kommer du fra? Høres ut som et jævlig merkelig ritual. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå