Knofle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har hørt at dette spillet kommer til å bli SUPERT! Man kan drepe elger, snerre, leve ilag og lukte på luktespor! Jeg gleder meg! Se filmen hos Youtube http://youtube.com/watch?v=mt42MAsHUIs Jeg vet ikke hva som er best med spillet. Det at det er hinsides teit, eller entusiasmen til ungene som spiller i traileren. xD Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Unregistered hypercam? Dette kan ikke være seriøst. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Sikkert bare en som har streama den originale filmen med "Hypercam". Hjemmeside Lenke til kommentar
Jext Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Mener du det sarkastisk at du gleder deg til dette? Jeg synes det så ut som totalt søppel. Små kids i traileren for spillet er også et godt tegn på at det blir et modent og artig spill. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Selvfølgelig, Jext. Jeg synes spillet ser ut som resirkulert bæsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå