Eon83 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Dette er genialt folkens... Om du ikke har fått det med deg ble Portal sluppet på Steam i dag som en del av Orange Box pakken. Portal i seg selv er verdt pengene. Det tok meg ikke lenger en ca 2 timer gameplay å gjennomføre det, men det er skikkelig underholdning fra start til slutt. Dialogen er komedie på HØYT nivå og end-credits er vanvittig morsom Jeg sitter igjen med en vanvittig god følelse nå.... I want more... CAKE! Ah well, back to TF2... Endret 10. oktober 2007 av SG_Discoking Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg skal spille det om 2% Gleder meg! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Må få skaffet dette snart, gleder meg <3 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Haha, dette er ett av de beste spillene jeg har spilt. Fikk ikke høre dialogen, men hadde tekst på så jeg fikk med meg hva som ble sagt Ending-sangen var bare så sinnsykt genial<3 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva går spillet ut på? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Den nedlastingen bør få opp farten før jeg knuser noe. Og jeg mener deg BrageC... Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Scotty, det er noe så orginalt som et puzzle FP(S). Du skal gå gjennom 19 "level" som må løses på forskjellige måter. Felles for alle er at du har en "gadget" som lager portaler. F.eks: Du skal fra A til B, men mellom A og B er en vollgrav med lava. Hva gjør du? Dy skyter en "portal" (dør) på ene siden av lavaen og en annen på andre siden. Du går inn på A og kommer ut på B. Velding enkelt forklart, basic lvl 1. Når du kommer til 19 er det ganske så avansert Ulikt noe du har spilt før, garantert. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva går spillet ut på? Dette burde forklare det meste: Portal Trailer Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Dødskult, spillet skal kjøpes Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Man ble jo svimmel av å se den youtube videoen. Spessielt på slutten Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Den nedlastingen bør få opp farten før jeg knuser noe. Og jeg mener deg BrageC... Hahahaaaaaa Oi, hører Ep. Two roper på meg. So long! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 nett ferdig med spillet, genial slutt!! men særlig utfordring var det jo ikke.. får kaste meg over bonusbrettene og se om det er mer action der Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 prøv portal challange på level 16? (det "enkleste"). Lett å klare med kun 9 portaler og jeg finner flere måter å løse detp å som alle bruker 9 steg, men hvordan i helsikke er det mulig å bare bruke 5? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Man ble jo svimmel av å se den youtube videoen. Spessielt på slutten og mann får vondt i huet av å spille det Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 prøv portal challange på level 16? (det "enkleste"). Lett å klare med kun 9 portaler og jeg finner flere måter å løse detp å som alle bruker 9 steg, men hvordan i helsikke er det mulig å bare bruke 5? ikke prøvd meg på challenge ennå.. gjort 3 av advanced.. føler det er nok for i kveld, si fra om du klarer det på 5 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det så ut som et forbanna genialt spill! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg begynte å grine av rulletekstsangen. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Runna det nettopp, tok en 3-4 timer. Fantastisk spill, spesielt dialogen\historien var veldig artig. Såvidt jeg vet var det noen av folkene bak http://www.oldmanmurray.com/ som skrev den, og det merkes. Funny stuff. Endret 10. oktober 2007 av thomanil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå