norbat Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Synes mye ser bra ut i det 'nye' designer og det vokser seg sikkert til etter hvert. Allikevel vil jeg komme med noen bemerkninger/spm. 1. Skjul-taggknappen finnes ikke lengre. Man kan sikkert skrive inn skjul-taggene selv, men en knapp er enklere for hvermansen. 2. Når man svarer på en post, så ser man ikke lengre resten av postene i tråden. Skal man det må man enten åpne en annen fane i nettleseren eller velge 'Hurtigsvar'. Likte den 'gamle' versjonen bedre på dette feltet. Dette er visst fixet nå 3. I en del kategorier oppfordres det til å tilføye ordet [Løst] i emnetittelen når 'problemet' er løst. Dette gjør det enklere å se om en tråd har en løsning eller ei. Sammen med en god emnetittel er dette hjelpsomt for den som evt. har et tilsvarende problem. Derfor, hvorfor ikke tilføye en knapp med ordet [Løst] for trådstarter slik at dette blir mer gjennomført? 4. Ser at medlemsnr. ligger i brukerfeltet. Hva er hensikten? Dette er visst fixet nå 5. Apekatten og handicap-ikonet, er det to vanlige merker for henholdsvis 'Mine venner' og 'Retningslinjer'? 6. Når man trykker på 'Se nye innlegg', kunne det ha vært veldig kjekt at man hadde mulighet til å styre litt fra hvilke kategorier disse nye innleggen skal komme fra. Er selv innom 4-5 kategorier jevnlig og derfor hadde det vært fint om disse nye innleggene kun kom fra disse 4-5 kagegoriene. (Jeg vet man har mulighet til å velge 1 kategori evt. 1 underkategori i 'Siste 24 timer') mvh n Endret 10. oktober 2007 av norbat Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 7. Er 'Siste 24 timer' og 'Se nye innlegg' litt smør på flesk? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Me samler all diskusjon rundt oppgraderingen i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=843587 Kopier det over, så stenger eg denne. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg